return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Sensation 2005 (pg. 12)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by zoric
Inte för att jag inte vill, Men vill ni ha det så kan jag gärna göra det ;)



skiter björnen i skogen?
SteveTranz4ever
Är påven katolik ?


(var bara tvungen :D)
Jeremy H
Är Jérémy trött? :p

*skuttar i säng efter en lååååång helg*
Christian Ö.
quote:
Originally posted by zoric
Inte för att jag inte vill, Men vill ni ha det så kan jag gärna göra det ;)

JAAA! Släng upp!:D
zoric
Sorry grabbar, Har varit upptagen hela dagen med att sola i det vackra vädret. Men nu börjar jag ladda upp det, Hoppas ni får kul med det, Särskillt ni som var där ;)
zoric
Ok. Armin_van_Buuren_-_Sensation_White_2005_(07-03-2005)-zoric (wmr).asf är uppe för nerladdning på eeeeeeeeeefffffftttteeeeeeepen.
zoric
Marco V är också uppe nu. Ha kul med era leksaker ;)
jofawe
RÄTTA TAKTER ZORIC! :)
Laszlo
Tusen tack för detta Zoric..!

Jag tror dock att jag börjat inse en sak. Ni känner ju alla till myten om att varför folk blir DJ:s? För att de inte kan dansa och få några brudar på vanligt sätt och så vidare..?

Det stämmer nog ta mig fan ganska bra det...with all due respect och allt va, Armin är kung, no doubt about it, Marco V är en av mina allra största förebilder, men bägge dansar ju som två jävla fags, eller vad det är för löjliga moves de försöker sig på bakom skivspelarna (inget illa menat mot homosexuella - vill bara göra ett statement :)).

För att inte tala om Tiësto när han kliver upp på scenen i TIC...mäktig show, 20.000 pers som freakar ut totalt, gåshud hit och dit, men OMG typ.... Hade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att han och Michael Jackson var från två olika planeter...
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Tusen tack för detta Zoric..!

Jag tror dock att jag börjat inse en sak. Ni känner ju alla till myten om att varför folk blir DJ:s? För att de inte kan dansa och få några brudar på vanligt sätt och så vidare..?

Det stämmer nog ta mig fan ganska bra det...with all due respect och allt va, Armin är kung, no doubt about it, Marco V är en av mina allra största förebilder, men bägge dansar ju som två jävla fags, eller vad det är för löjliga moves de försöker sig på bakom skivspelarna (inget illa menat mot homosexuella - vill bara göra ett statement :)).

För att inte tala om Tiësto när han kliver upp på scenen i TIC...mäktig show, 20.000 pers som freakar ut totalt, gåshud hit och dit, men OMG typ.... Hade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att han och Michael Jackson var från två olika planeter...


Men du Laszlo .. du är ju också dj .. :nervous:

Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
Men du Laszlo .. du är ju också dj .. :nervous:

:stongue: :stongue: :stongue:
Försök ta dig ur denna Laszlo! :p

Btw. Nån som dansar fult är Misja Helsloot! Kika på hans egeninspelade film från TE2004 :p
zoric
quote:
Originally posted by jofawe
RÄTTA TAKTER ZORIC! :)


Lugnt vet du ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement