return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Sensation 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
Tyska Sensation ska äga rum i Schalke 04 Arenan, Gelsenkirchen. Datum okänd men det blir en lördag i Juli eller Augusti och inte en dag där det finns en annan fest.
Daniey
Själv drar jag till Sensation White , tredje året i rad :)
Sen skulle jag så gärna vilja dra på nåt mer isommar , men det är
en annan historia!
EsseT
Jag ska till sensation :P tralalala :) jag vill dit hoppas man kommer med o så =) hurra Daniey hur kommer du dit då? FLYG som vanligt? eller? SES
mr_fisken
Hoppas linan släpps idag (en vecka kvar idag) phett sugen:rolleyes:
Kaveh
Ja, nu får de släppa linan! Funderar starkt på att dra på white... blir mitt första stora event då :o

Hur ska ni köpa biljetterna? Via ticketonline.nl? Är det bäst att göra det via webben eller genom att ringa isf? :Q Någon med erfarenhet? =)
mr_fisken
Jag ska försöka via ticketonline.nl
Så som jag förstått så går det inte ringa:conf:

Gäller att vara redo, snart släpps dom:tongue2
ScuL
De har släppts datumet till Tyska Sensation White nu med
lördag den 16 juli 2005




Vizay
ser fan fetare ut än amsterdam arena tom. :D
undrar hur linan blir bara, man kan ju alltid hoppas att det blir något i hästväg precis som arenan verkar vara :)
mr_fisken
WHOHOHOH efter 1h. 23 mins nonstop klickande, panikerande, skrikande, gråtande så har vi fått 5 biljetter :D :D :D :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop:
sipowitz
Oh herre min skapare! Är det någon som har sett sensation trailern på id-t.com... Herre min skapare säger jag bara hoho. Man blir ju helt skogstokig...

http://sensation.id-t.com/sensation...iler/white.html

Denna kommer spelas ändlöst många gånger (15 ggr än så länge hehe)...

Någon som har lyckats spara ner en macromedia flash presentation?

Förresten, vilken låt är det som spelas? Nästa sensationanthem kanske? Det kanske steve vår id-t guru vet? ;-)

Edit: Grymme, armin van buuren har producerat. Spelades på asot 173 första gången -> då som unknown artist - white ;-) Är visst sensationanthem för white detta året som jag trodde. Mäktig låt!

mr_fisken
japp stämmer spelades första gången i asot173, det är armin och en till producent sägs det.. hur som helst, tung låt.. inte riktigt sensation anthem stuket som varit tidigare men grym.
jofawe
Herre ing jävvlar... jag ryser ..
Fan.. jävla trailers som gör att man vill åka på dem!

(föressten.. har laddat upp flashfilmen i min upload på tha ääääfffftteeeeppeeee)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement