return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Sensation 2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
Men du Laszlo .. du är ju också dj .. :nervous:


I could see this one coming...men någon måste bryta mönstret, right? ;) Det är inget som helst fel på mina "moves" :)
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
Tusen tack för detta Zoric..!

Jag tror dock att jag börjat inse en sak. Ni känner ju alla till myten om att varför folk blir DJ:s? För att de inte kan dansa och få några brudar på vanligt sätt och så vidare..?

Det stämmer nog ta mig fan ganska bra det...with all due respect och allt va, Armin är kung, no doubt about it, Marco V är en av mina allra största förebilder, men bägge dansar ju som två jävla fags, eller vad det är för löjliga moves de försöker sig på bakom skivspelarna (inget illa menat mot homosexuella - vill bara göra ett statement :)).

För att inte tala om Tiësto när han kliver upp på scenen i TIC...mäktig show, 20.000 pers som freakar ut totalt, gåshud hit och dit, men OMG typ.... Hade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att han och Michael Jackson var från två olika planeter...


Ok. Jag förstår vad du menar med det här. När Sensation var satt några i en mIRC-kanal och disskuterade varför alla DJ's höll på och dansade så jävla dant samtidigt som de släppte musiken. De flesta höll med om att de inte kan dansa, Att de suger. Haha. Det är väl sant, Tror jag i alla fall. Ärligt talat går de mig inte alls på nerverna, Men det ser rätt kul ut faktiskt, Hehe :D
Laszlo
quote:
Originally posted by zoric
Ok. Jag förstår vad du menar med det här. När Sensation var satt några i en mIRC-kanal och disskuterade varför alla DJ's höll på och dansade så jävla dant samtidigt som de släppte musiken. De flesta höll med om att de inte kan dansa, Att de suger. Haha. Det är väl sant, Tror jag i alla fall. Ärligt talat går de mig inte alls på nerverna, Men det ser rätt kul ut faktiskt, Hehe :D


självklart går de mig inte på neverna heller - var inte alls så jag menade. Jag betalar inte en massa pengar för att se de dansa - jag betalar pengar för att jag vill dansa. Så länge de levererar musikmässigt skiter jag i om de så river av sina sets liggandes på marken. Det finns ett oräkneliga antal diskussioner om PvD och att han aldrig ler och har ett stendött ansiktsuttryck. Visst skadar det inte med ett leende once in a while - men han får inte hundra papp i timman för att låtsas vara någon bumbibjörn. Han är där för att sköta sitt jobb, och det finns anledning till varför han är en av de allra bästa i världen. Kunde bara inte låta bli att påpeka det faktum att många av de ser obotligt löjliga ut :)
zoric
quote:
Originally posted by Laszlo
självklart går de mig inte på neverna heller - var inte alls så jag menade. Jag betalar inte en massa pengar för att se de dansa - jag betalar pengar för att jag vill dansa. Så länge de levererar musikmässigt skiter jag i om de så river av sina sets liggandes på marken. Det finns ett oräkneliga antal diskussioner om PvD och att han aldrig ler och har ett stendött ansiktsuttryck. Visst skadar det inte med ett leende once in a while - men han får inte hundra papp i timman för att låtsas vara någon bumbibjörn. Han är där för att sköta sitt jobb, och det finns anledning till varför han är en av de allra bästa i världen. Kunde bara inte låta bli att påpeka det faktum att många av de ser obotligt löjliga ut :)


Yeah, I guess! Armin ler i alla fall när han DJ'ar. Känslan blir härligare när man tittar på alla tillställningar och när DJ'arna ler, Yeah, For sure!
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Laszlo
Hade man inte vetat bättre skulle man kunna tro att han och Michael Jackson var från två olika planeter...

Men man kan ju inte direkt dra så feta moves bakom skivspelaren, hade gärna sett Jackson dra sina moves och trassla in sig i hörlurssladden:D
Men jag håller med, speciellt när det gäller tiesto :tongue2
jofawe
Jag kom att tänka på en gång när jag kollade på A State Of Trance (då de fortfarande hade en webcam i studion på ID&T.

Då dansade faktist Armin lite, såg lite komiskt ut iofs, men ändå.. thihi.

Han trasslade in sig i hörlussladden, därför slutade han ..
Laszlo
Man kan ju dansa, strippa och vad man nu får för sig att försöka underhålla publiken med mellan låtarna... :)
zoric
quote:
Originally posted by jofawe
Jag kom att tänka på en gång när jag kollade på A State Of Trance (då de fortfarande hade en webcam i studion på ID&T.

Då dansade faktist Armin lite, såg lite komiskt ut iofs, men ändå.. thihi.

Han trasslade in sig i hörlussladden, därför slutade han ..


Hehe. Kung! Inte så konstigt att de inte har kvar WEBCAMEN :D
Try
ville bara säga att jag har samtliga videorippar och mp3rippar (inkl id-t source för armin)
hör av er om ni vill ha nått =)
jofawe
quote:
Originally posted by Try
ville bara säga att jag har samtliga videorippar och mp3rippar (inkl id-t source för armin)
hör av er om ni vill ha nått =)


*hör av mig*

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by jofawe
*hör av mig*


x2 :)
Laszlo
eyey dela med er nu...jag vill se dj jean och hans floppiga skitset...killen är ju megalooser!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement