return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Sensation 2005 (pg. 14)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
eyey dela med er nu...jag vill se dj jean och hans floppiga skitset...killen är ju megalooser!

det där kom från hjärtat :)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
det där kom från hjärtat :)

det kan du fethajja :)
zoric
quote:
eyey dela med er nu...jag vill se dj jean och hans floppiga skitset...killen är ju megalooser!

Hahahah, Helvete. DJ Jean var riktigt rolig att kolla på. Han trodde att han var kungen av Sensation White, Hahahah :D
Jeremy H
quote:

Haha (:
Det fanns ärligt talat INGEN tanke what so ever med Jean's set ;S Han slängde in lite bra låtar här o där men vi kunde inte låta bli att skratta åt honom och hans xfader-slaps från läktarplats :p

Ett plus till honom för att han spelade "Monika Kruse ft. Zafra Negra - Latin Lovers (Voodooamt remix)" dock ;)
keddo
Jag fick lite flashbacks till fjortisdisco djs när jag kollade på dj jean, helt sjukt va han va risig. Han slängde in lite låtar huller om buller och drog lp skivorna fram och tillbaka i riktig "jag kan scratcha kolla här" fashion :p..
Laszlo
quote:
Originally posted by Jeremy H
Haha (:
Det fanns ärligt talat INGEN tanke what so ever med Jean's set ;S Han slängde in lite bra låtar här o där men vi kunde inte låta bli att skratta åt honom och hans xfader-slaps från läktarplats :p

Ett plus till honom för att han spelade "Monika Kruse ft. Zafra Negra - Latin Lovers (Voodooamt remix)" dock ;)

Jag fattar inte varför han ständigt får återkomma på ID&T's evenemang. Antingen så har han gift med VD:ns dotter till ID&T, som köpt DJ Jeans kärlek med lite spelningar här och där på grund av att dottern ser ut som hon fått stryk till frukost sedan hon var två dagar gammal - eller så kör han någon smutsig jävla utpressning på någon av de högre hönsen i ID&T-teamet. Detta är de enda logiska förklaringarna jag lyckats komma på...någon som har andra teorier?
zoric
quote:
Jag fattar inte varför han ständigt får återkomma på ID&T's evenemang. Antingen så har han gift med VD:ns dotter till ID&T, som köpt DJ Jeans kärlek med lite spelningar här och där på grund av att dottern ser ut som hon fått stryk till frukost sedan hon var två dagar gammal - eller så kör han någon smutsig jävla utpressning på någon av de högre hönsen i ID&T-teamet. Detta är de enda logiska förklaringarna jag lyckats komma på...någon som har andra teorier?

Jag satt uppe hela natten och kollade på Sensation, Till och med DJ Jean. Att han får spela på ID&T's evenemang är också ett mysterium för mig liksom för er andra. Han är också DJ på Radio538, Hahahah - LÄNK.

Sen så har vi det där med att DJ Jean älskar att scratcha, Hahahah, Han är ett skämt :D
Jag satt och garvade åt honom när han trodde att han hade varit kung efter att han hade spelat klart på Sensation.
Try
jag kan uploada dem till en valfri ftp om någon är intresserad av videostreamarna, annars kan vi kanske lösa det på DC?

PM me
ScuL
Kul faktum om DJ Jean.
Han har blivit av med körkortet efter han har blivit stoppat av polisen när han körde 173km/h på en 80km's väg. :)
zoric
quote:
Originally posted by ScuL
Kul faktum om DJ Jean.
Han har blivit av med körkortet efter han har blivit stoppat av polisen när han körde 173km/h på en 80km's väg. :)

Han är ju helt körd i huvudet! :D:D

Kaveh
fast folk verkar ju gilla honom? :/ var massa folk kvar på golvet till slutet av hans set. jämför med sista dj:en under sensation white 2004.. då såg det riktigt tomt ut.

jag försökte verkligen vara kvar och lyssna på hans set.. stod ut 2 låtar sen drog jag :p

kan kopiera vad jag skrivit i annat forum och klistra in här.. :

rangordnar akterna såhär:
1) Megamix
2) Marco V
3) Laidback Luke, David Guetta
4) Armin
5) Audio Bullys

Jean den jäveln får inte ens vara med.. haha fan va jag mådde illa av hans låtval - helt jävla random :p
Och Armin blev jag rätt besviken på.. som någon tidigare nämnde så tyckte jag aldrig han fick riktig fart på folket. För monotona låtar.. jag gillar hårt (t ex techno).. men dessa låtar var bara tråkiga ;/

Men i helhet var det ju tokgrymt :D Oväntat sjukt drag när "Nirvana - smells like teen spirit" lirades (originalet av guetta och bk bootleg av armin).. en av höjdpunkterna nästan.

och här är en teaser från när marco v lirade GODD.. kan lägga upp fler klipp sen om nån är intresserad :Q http://home.student.uu.se/kaaz6959/ams/(sw2005)marcov_godd-kaveh.AVI
Laszlo
heliga testiklars tisdag vilket jävla drag! :eyes: :eyes: :eyes: Hade man inte vetat bättre hade man nästan kunant tro att bin Laden var i farten igen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 
Privacy Statement