|
Sensation 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by ScuL
ID&T har bekräftat att de INTE kommer att släppa linnan innan festen |
:wtf:
Jag hatar ID&T! :whip: |
|
|
| Daniey |
fisken+3
kvicket
Daniey + 5
esset
Kaveh +5 |
|
|
| ezmya |
fisken+3
kvicket
Daniey + 5
esset
Kaveh +5
ezmya
:)
vilka e det som står bakom sensation introna fr de tidigare åren? särskilt den fr 2000..
ska bli sketskoj å uppleva sensation!! Min första!! Ska gå på båda två faktiskt..:)
Blir nog å flyga ner å bli kvar i amsterdam i en vecka..Härligt! Synd bara på sällskapet som svek..:D |
|
|
| Vizay |
om dom inte släpper linan innan festen så finns det inte en chans i världen att jag drar dit. Kalla mig kräsen men jag tänker fan inte chansa på att linan blir lika trist som förra året.
Jag drar till GkGG istället, där har dom iaf en fet lina bekräftad + att det var läng esen jag va i england nu :p |
|
|
| Jeremy H |
fisken+3
kvicket
Daniey + 5
esset
Kaveh +5
ezmya
+ Jeremy H
Lyckades få plats på TC-bussen.. platserna tog slut på 2min iår! :wtf:
Säljer kanske platsen ifall jag ångrar mig senare.. nu hinner jag iaf tänka på det och kolla över ekonomin :clown: |
|
|
| jofawe |
| jag får väl tokbestämma mig nångång i maj ;) |
|
|
| lacksesepsotygh |
introt från 2000 ska väl vara cygnus x - superstring (rank 1 remix).
2003 gjordes också av rank 1, och 2004 gjordes av the rush. |
|
|
| skarbratt |
Jävligt sugen på att dra på Sensation till sommaren.
Sensation Black i Holland eller Sensation White i Tyskland, spelar ingen större roll för mig, men hur fan organiserar man resan dit? Antar att det inte bara är att åka ner, då det lär bli svårt att hitta hotellrum på plats. Någon som har tips på bra bussrese-paket?
Hur tar ni er andra ner.
Tack på förhand. |
|
|
| Kaveh |
Jag och några kompisar tar flyg ner med KLM och bor på hotell/lägenhetsliknande som vi hittade via bookings.nl.
Tranceclubber anordnar ju bussresor både till White och Black, men de blev slutsålda direkt när de släpptes. Tror att de möjligen släpper enstaka platser på bussarna om det blivit felbokningar... du får hålla ett öga på deras sida. |
|
|
| ScuL |
Lina Sensation White 2005 TYSKLAND
Sven Väth
Carl Cox
Armin van Buuren
Erick Morillo
Moguai
Johan Acquaviva
Monika Kruse
Tom Novy