|
Sensation 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Jeremy H |
| Har oxå alla video-livestreams, säg till om jag ska uppa på nån äääääfffteeeeppeee.. |
|
|
| ScuL |
Sensation Black LIVE ikväll
Livestreaming:
http://switch.streamgate.nl/cgi-bin...eamid=24&a=.asx
Via parabolen:
Astra 1H (19.2 degrees east)
Transponder 112
12610 Mhz
symbolrate 22000
FEC 5/6
Video PID 191
Audio PID 192
Line-up:
23:00 Yves de Ruyter (hardtrance)
00:05 Tom Harding (hardhouse)
01:10 Yoji Biomehanika (HH+HT)
02:15 megamix (blandat)
02:45 Dana + Luna (hardstyle)
03:50 The Prophet (hardstyle)
04:55 Deepack (hardstyle)
05:55 Outblast (hardcore) |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by ScuL
Sensation Black LIVE ikväll
Line-up:
23:00 Yves de Ruyter (hardtrance)
00:05 Tom Harding (hardhouse)
01:10 Yoji Biomehanika (HH+HT)
02:15 megamix (blandat)
02:45 Dana + Luna (hardstyle)
03:50 The Prophet (hardstyle)
04:55 Deepack (hardstyle)
05:55 Outblast (hardcore) |
yeaaaaa!! hoppas d blir lika grymt och stenhårt som förra året :whip: :D |
|
|
| ScuL |
| Ska titta live hela natten o tracklista :) |
|
|
| zoric |
| Blir nog inte att stanna uppe hela natten ända in till morgonen som mede WHITE. Men lär väl kolla klart på Yves i alla fall. |
|
|
| Hauken |
yoji kommer äga så hårt! blir grymt att se.
Ngn som vet hur man spelar in streams från WMP ? |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Hauken
yoji kommer äga så hårt! blir grymt att se.
Ngn som vet hur man spelar in streams från WMP ? |
Förra veckan spelade jag in Armin och Marco V med WM Recorder 10. Det är jäkligt bra faktiskt, Rekommenderar det. |
|
|
| SwedeTrance |
| Bara några frågor, jag är inte så haj på de olika stilarna på Black, jag lyssnar ju mest på trance normalt. Vad definierar hardstyle? Och vad är skillnad på hardstyle o hardcore? |
|
|
| ScuL |
Hardstyle = egentligen en tung variant efter hardtrance som är mer baserat på hardcore melodier.
Det är en blandning mellan dessa stiler.
140~150 BPM
Hardcore = mycket tyngre och snabbare
150~200++ BPM
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hardstyle
Bara den senaste DJ lirar hardcore (Outblast) |
|
|
| SwedeTrance |
Aaah, tack för hjälpen :-) Bra länk dessutom!
140-150bpm går ju helt klart att dansa till, hardcore däremot är nog inget för mig! |
|
|
| Try |
Bas_And_Ram-Sensation_Black_Pre_Party-CABLE-09-07-2005-1REAL
Benny_Rodrigues-Sensation_Black_Pre_Party-CABLE-09-07-2005-1REAL
Sensation_Black_Preparty_-_Marcel_Woods_Live-CABLE-07-09-2005-HSALIVE
Tom_Harding-Sensation_Black_Pre_Party-CABLE-09-07-2005-1REAL
Sensation_Black_2005_-_Dana_and_Luna_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Deepack_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Megamix_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Outblast_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_The_Prophet_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Tom_Harding_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Yoji_Biomehanika_Live-CABLE-10-07-2005-4CHOON
Sensation_Black_2005_-_Yves_Deruyter_Live-CABLE-09-07-2005-4CHOON_INT
stäväs ftp var tyvärr inte online, hade den vart det hade jag uploadat alla setten från black... |
|
|
|
|