return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Sensation 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
staz
http://forum.arminvanbuuren.com/for...opic.php?t=3067
K-PAXian
Hur når man äftäpän? :)
hustler
quote:
Originally posted by jofawe
Herre ing jävvlar... jag ryser ..
Fan.. jävla trailers som gör att man vill åka på dem!

(föressten.. har laddat upp flashfilmen i min upload på tha ääääfffftteeeeppeeee)


Cheers Mate!

vad fett!
Jeremy H
You all remember the great tune Armin played in his NYE set, and
in ASOT ep. 173, well it was an unnamed track, but it's official now,
it's the Sensation White 2005 anthem!
Armin will play on both Belgian and Dutch Sensation White editions,
and since there's German version also coming in summer, it's quite
possible he'll play there too, this would be his first gig in front of the
German audience - this is just a guess though!
--------------
Kopierat från http://www.arminsworld.com/
Är ju ingen officiell sida, men stämmer nog bra.. vore inte konstigt om en av männen som, på något sätt, är bakom themet får spela :)
ScuL
white = SLUTSÅLD

för black finns det några biljetter kvar
mr_fisken
quote:
Originally posted by ScuL
white = SLUTSÅLD

för black finns det några biljetter kvar


Till vilka köpte du?
ScuL
inga
jag tycker sensation är ett skitdyrt evenemang som är inte prisvärd :)
Kvicket
Scul du får inte glömma det nästan obligatoriska snacket som alla kommer med om att det är Kommersiell skit. :toothless

Sen är det väl dålig musik, trancen är ju död, holländarna lyssnar bara på hårdare musik och går inte på såna event :/

Nej tacka vet jag vi dumma svenskar som går på såna här kommersiella saker och faktiskt har skitkul o struntar i hur inne det är att vara mot allting :whip:
Kvicket
Senaste inlägget bör inte tas alltför seriös och var inte riktat till just Scul utan var mest att jag stör mig lite på att det är så inne att hacka på såna här event just nu :) Gäller ju även stora djs. Lite synd att inte se det positiva i det hela istället :rolleyes:
Kaveh
Bara att vänta på linan nu då! :D Hoppas det blir mindre house än sist. House är schysst, men tycker trance verkar passa bättre på så stora arenor (gissar jag).

Jeremy H
quote:
Originally posted by Kaveh
Bara att vänta på linan nu då! :D Hoppas det blir mindre house än sist. House är schysst, men tycker trance verkar passa bättre på så stora arenor (gissar jag).

Precis... Jag älskar house, men skulle inte orka stå o gunga till det i en stor arena i 4 timmar typ ;S Blir det en super-lina kanske man slår till o försöker få plats på TC-buss...får se :)
ScuL
quote:
Originally posted by Kvicket
Scul du får inte glömma det nästan obligatoriska snacket som alla kommer med om att det är Kommersiell skit. :toothless


Musiken är det inte.. publiken är det.
Det är typ som att invitera alla fjortisar som tittar på ZTV i Globen och spela EDM för de.... Sen lite Spybar high society publik som bara kommer för att säga de har varit där osv. Det finns ett fåtal personer som är verklig seriösa (som er), men det är inte majoriteten.

På black är detta mindre.. det är klar

quote:

Sen är det väl dålig musik, trancen är ju död, holländarna lyssnar bara på hårdare musik och går inte på såna event :/


Det är lite direkt att dra en slutsats sådär men.... Jag tycker att Sensation borde få mer trance och mindre house, det är rejält seg om man jämförer det med till.ex. Trance Energy. Trancen är inte död men mindre än förr, då de hade tillräckligt med folk att ha 2 Trance Energy fester per år och även flera evenemanger som spelade trance. Majoriteten av de Holländare lyssnar på hård musik, det stämmer men det blir tyvärr också mindre. I de gyllene år av hardcore stilen hade vi 500.000 gabbers i Holland, det är nånting som går inte ens att jämföra med en EDM-publik vart som helst på världen. Det är oerhörd stor asså! Nuförtiden skulle jag gissa att det finns mellan 100.000 och 200.000 kvar.

quote:
Originally posted by Kvicket
Senaste inlägget bör inte tas alltför seriös och var inte riktat till just Scul utan var mest att jag stör mig lite på att det är så inne att hacka på såna här event just nu :) Gäller ju även stora djs. Lite synd att inte se det positiva i det hela istället :rolleyes:


Ja du kan det positiv men jag tar det från realistiska sidan, jag vet att detta evenemang är ID&T största "mjölkko" som vi säger på Holländska. De suger väldigt stora mängder av pengar ur publiken som kommer, medan det finns många evenemanger som är större och finare, mer prisvärda. Mysteryland till.ex. ... längre, billigare, och MER DJ's i flera stiler.
Sensation är en upplevelse som varje person borde ha upplevet MINST en gång i livet, men inget mera! Det finns så många andra stora events som lämnar ett bättre intryck, det menar jag verkligen. Fråga de som har varit på flera events i Holland, de kan säkert förklara vad som är skillnaden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement