|
Sensation 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Bara att vänta på linan nu då! :D Hoppas det blir mindre house än sist. House är schysst, men tycker trance verkar passa bättre på så stora arenor (gissar jag). |
Enda jag läst är att Armin Van Buuren ska vara ganska så spikad för att spela, eftersom det tydligen är han (och nån till) som står för Sensation White Anthem. :) |
|
|
| Kvicket |
Jo får väl jämföra med trance-energy sen. Jag kan hålla med om att priset är högt, det du dock måste tänka på är att priset i princip inte ses som lika högt för oss som ändå åker från Sverige.
Iom att det är en grej man inte har råd att göra alltför ofta, med tanke på flyg och boende. Självklart är dock 57 euro väldigt mkt om man däremot bor i Holland och ofta går på såna här fester.
Jag menar... Vi i Sverige klagar när biljettpriset går över 200. |
|
|
| Daniey |
I´ll be there!!!!!!!! :D
Säger det igen , Sensation är så mycket mer än musiken!!
Det är Eufori , det är magi ! ;)
Det är min "point of view" ! |
|
|
| Kaveh |
| Kan ju fråga er veteraner ;) Hur tror ni Sensation (White) är för någon som inte alls är insatt i elektronisk dansmusik osv? :) En schyst upplevelse ändå eller? =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Kan ju fråga er veteraner ;) Hur tror ni Sensation (White) är för någon som inte alls är insatt i elektronisk dansmusik osv? :) En schyst upplevelse ändå eller? =) |
Man kan ju säga som så att väldigt väldigt många som går på events som Trance Energy & Sensation är vad vi i vårt land skulle kalla för medelsvensson... sånna om kanske inte är inne på EDM till 100%. Dom går alltså dit för upplevelsen.
Snackade med Nordlight efter TE2003, hans polare som inte är EDMare hade bjudit han på resa & allt inkl TE biljetter som en svensexa weekend och efter så sa dom att dom tyckte de va as ballt & gillade allt...
Tänk då att Sensation är mycket fetare !!! Den som tvekar missar nåt ! |
|
|
| Kvicket |
Hoppas det är skoj för andra också, för nu har jag o fisken dragit med oss två polare som inte gillar edm så mkt...
Biljetter köpta o allt :) :whip: |
|
|
| ScuL |
| ID&T har bekräftat att de INTE kommer att släppa linnan innan festen |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by ScuL
ID&T har bekräftat att de INTE kommer att släppa linnan innan festen |
ajaj, det där ökar inte mina chanser att ta mig dit :confused:
Men man kanske ska hoppas på att det blir feet lina eftersom det är 5-år jubileum :rolleyes: |
|
|
| mr_fisken |
Vilka från swe-ta blir det som åker då?
fisken+3
kvicket
Daniey
esset |
|
|
| Kaveh |
fisken+3
kvicket
Daniey
esset
Kaveh +5
=) |
|
|
|
|