|
Sensation 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
Lina Sensation White 2005 TYSKLAND
Sven Väth
Carl Cox
Armin van Buuren
Erick Morillo
Moguai
Johan Acquaviva
Monika Kruse
Tom Novy
Moonbootica
The Disco Boys
Boris Dlugosch
Plastik Funk
Rapael Marionneau |
holy - det var inte illa... |
|
|
| mr_fisken |
| ingen garderob *snyft*:rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
ingen garderob *snyft*:rolleyes: |
det är vanlig
de säger det är ett sommar evenemang - så behövs det ingen jacka |
|
|
| Jeremy H |
*********LINE-UP*******
- Laidback Luke
- David Guetta
- Audio Bullys (LIVE)
- Armin van Buuren
- Marco V
- Jean |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
*********LINE-UP*******
- Laidback Luke
- David Guetta
- Audio Bullys (LIVE)
- Armin van Buuren
- Marco V
- Jean |
:( :confused: |
|
|
| ScuL |
| om det e verkligen sant så är den piss dålig haha |
|
|
| Kongo_kim |
| det var då ingen sensationell line up |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
om det e verkligen sant så är den piss dålig haha |
Klart den inte är pissdålig.
Scooter, DJ Sammy, Fragma, Ian van dahl hade varit en pissdålig lineup.
Den är mindrebra, inte det man förväntat sig kanske, hade ärligt talat namn som typ "ferry+armin+pvd+kanske tiesto" i bakhuvudet. men men blir nice hur som helst, megamixen och frammåt blir nog riktigt bra:D |
|
|
| ScuL |
den enda som springer ut är armin iofs
marco v har blivit lite vardagsmat, han lirar altid likadant, de andra.. bleh |
|
|
| Laszlo |
| DJ Jean? För helvete - jag trodde de hade avrättat den sopan...han tillhör ju samma kategori DJ's som Sammy och gänget... |
|
|
|
|