|
Sensation 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| keddo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
DJ Jean? För helvete - jag trodde de hade avrättat den sopan...han tillhör ju samma kategori DJ's som Sammy och gänget... |
haha.. sant. FAan va bra djs de kom till white i år då hade velat åka asså!. Fan trodde dom skulle sätta någon som sven väth och carl cox på sensation black iaf.. Aja redan utsålt till white ju så tough luck :( |
|
|
| ScuL |
| om de kommer fortsätter så här så kommer det inte bli slutsåld nästa år. det är jag ganska säker på!! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
DJ Jean? För helvete - jag trodde de hade avrättat den sopan...han tillhör ju samma kategori DJ's som Sammy och gänget... |
Haha. Sant :D |
|
|
| staz |
| haha dom märkte väl att det var slutsålt förra året trots piss lineup och körde en lika pissig i år (överlag, inte alla djs givetvis) för att spara $$££€€ |
|
|
| Sofius |
Jag säljer två entrebiljetter till Sensation White Germany i Gelsenkirchen (Arena Aufschalke) lördagen 16 juli.
http://www.sensation-white.de/
Köpta för 103 Euro, säljes för 500 kr eller till högstbjudande
Sofia |
|
|
| Daniey |
Bara drygt 2 dygn tills man åker ner till A´dam nu!! =)
Åååå vad det kommer bli skoj på Sensation!! ;) |
|
|
| Kaveh |
Yeah, sjukt kort tid kvar! weeeeeeeee =)
och jag tror jag håller på att få halsfluss eller nåt... fin tajming :D får gurgla med sprit inne i amsterdam arena eller nåt ;D |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Yeah, sjukt kort tid kvar! weeeeeeeee =)
och jag tror jag håller på att få halsfluss eller nåt... fin tajming :D får gurgla med sprit inne i amsterdam arena eller nåt ;D |
Jag har knaprat vitamin-tabletter hela veckan för att försöka hålla mig frisk :) Har alltid funkat hitills iaf :p
Bah.. bestämde mig ganska nyss för att åka på det här, så jag har inte fixat fram nåt vitt o ha på mig än :S |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Jag har knaprat vitamin-tabletter hela veckan för att försöka hålla mig frisk :) Har alltid funkat hitills iaf :p
Bah.. bestämde mig ganska nyss för att åka på det här, så jag har inte fixat fram nåt vitt o ha på mig än :S |
Jag knaprade också lite, fast lyckades ändå bli smittad av nån jävel ;D
Har inte heller fixat några vita kläder, ska kika runt i morrn :Q Lycka till :] |
|
|
| mr_fisken |
Hur ser swe-tas lina ut:
daniey+5
kvicket+3
fisken+3
esset
Kaveh +5
ezmya
Jeremy H
Några fler? |
|
|
|
|