return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lost
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fan såg ni "smygpremiären" av Lost på TV4 ?



Amerikansk serie från 2004. 48 personer överlever en svår flygkrasch på en öde tropisk ö. Den till synes bedårande ön visar sig vara en förrädisk kuliss till det mardrömsdrama som kommer att utspela sig där. De överlevande - vänner, familjer, främlingar och fiender - måste kämpa tillsammans för att behålla livet. Vädrets makter, tiden och den svåra terrängen är emot dem, och ön ruvar på många hemligheter, liksom de överlevande själva.


Jäklar denna serie ska jag FAN följa.... as välgjord och spännande !

Detta första avsnitt har riktig premiär onsdag den 2a februari klockan 21:00. Del 1 av 22.


http://www.tv4.se/program/episode.aspx?pid=192710
RebeL9
allt var bra utom kanalen. hatar judefyran =(
så mycket reklam
Gate 42
Yea, verkar vara en riktigt tung serie. Ska följas!

Rebel9: No de var mycket reklam! Kul att första (aslånga) reklamavbrottet kom innan introduktionen ens var över.. *suck*

Varför kan inte TV4 lära sig att klippa in reklamen där den ska vara? På flera ställen i detta avsnitt blev det svart för ungefär en sekund och det hände något spännade så man hade velat sitta kvar...

"1.. 2... 3... 4.. 5.." *SVART!*
Men neeeeeeeeeeeej, tv4 väntar ca 2minuter längre fram och dunkar in reklamen!


Aja, ska sluta gnälla och gå till jobbet istället ;)
Kamelen
En vän sa "se på Lost" och jag gjorde inte så mycket åt det.. men nån vecka sen drog jag hem första avsnittet.. och samma kväll resten.. har sett 1-14 nu och väntar spänt på 15e .. så bra serie :D .. synd att det snart är slut bara =(
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Kamelen
En vän sa "se på Lost" och jag gjorde inte så mycket åt det.. men nån vecka sen drog jag hem första avsnittet.. och samma kväll resten.. har sett 1-14 nu och väntar spänt på 15e .. så bra serie :D .. synd att det snart är slut bara =(


hehe, samma här.
Har dock inte kommit lika långt som dig. Har endast sett 5 av de 14 jag fått hem :)

OT: Har även hört att "Alias" ska vara riktigt bra också, det blir nästa projekt :p
Smekbar
hmm va skumt :) har haft avsnitt 1-3 på datorn skitlänge och fick först för mig igår att titta på det, vilket resulterade i att jag såg på alla de avsnitt plus laddade hem resten :) verkar va riktigt bra faktiskt... dock mycket skumt att jag lyckades pricka in det samtidigt som svenska premiären visades :)
jofawe
den svenska premiären är inte förrens imorgon onsdag ju :)
det var bara en förhandstitt igår.

men bra, det är den som fan!
Ska minsann ladda hem dem när jag kommer hem..
Kvicket
Jo Lost är GRYMT BRA :D

Är dock lite smått förbannad över att det av någon anledning inte släptes något avsnitt i USA förra veckan :(
Abstinens ^^

Rekommenderar alla den här serien.
SteveTranz4ever
Som Rebel9 nämde... jävligt jobbigt med 4an jävla reklamavbrott var 5 minut som pågår i 15 minuter...

Jag tänker följa denna serie på TV så jag får stödet av Svensk textning... Följer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som går men ibland blir de svårt att hänga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt från 2 serier varje vecka...
Kvicket
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som Rebel9 nämde... jävligt jobbigt med 4an jävla reklamavbrott var 5 minut som pågår i 15 minuter...

Jag tänker följa denna serie på TV så jag får stödet av Svensk textning... Följer andra serier genom att tanka hem alla avsnitt som går men ibland blir de svårt att hänga med... Just nu laddar jag hem nya avsnitt från 2 serier varje vecka...


Själv har jag nog blivit för beroende av att tanka hem serier.

De jag följer just nu är Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P
Å andra sidan så blir det minimalt med svenska tv-program ^_^

OC o Lost är väl de två bästa av ovanstående enligt mig.
Joey har också in charm men är ibland riktigt B :P
Scrubs är grymt!
Simpsons talar för sig självt.
The Apprentice är skitskoj... Trump är skön
North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC ändå.
Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches också :whip:

jofawe
quote:
Originally posted by Kvicket
Själv har jag nog blivit för beroende av att tanka hem serier.

De jag följer just nu är Scrubs, Joey, Las vegas, Lost, OC!!!, The Apprentice, Simpsons o nu senast North Shore. :P
Å andra sidan så blir det minimalt med svenska tv-program ^_^

OC o Lost är väl de två bästa av ovanstående enligt mig.
Joey har också in charm men är ibland riktigt B :P
Scrubs är grymt!
Simpsons talar för sig självt.
The Apprentice är skitskoj... Trump är skön
North shore verkar ok, men en ganska svag kopia av OC ändå.
Las vegas har sina stunder, mkt snygga bitches också :whip:


Jag följer med några serier ;)

Las Vegas, är skitbra (å nikki cox är förbaskat läcker!)
Kvicket
quote:
Originally posted by jofawe
Jag följer med några serier ;)

Las Vegas, är skitbra (å nikki cox är förbaskat läcker!)


Någon tjej i Las Vegas som inte är förbaskat läcker? :O
Vanessa Marcil AKA Sam är väl ändå saftigast?
Ojojoj säger jag :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement