return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
אני יודע על מי אתה מדבר
נמוך קצת עם קוצים
הם מדברים על אחד אחר גבוהה שמכיר תסייברים והיה עם חולצה של כאוס
לא יודע איך הם הגיעו שהוא דומה לארמין


אתה מתכוון לטל מהפורום של 99.

הוא חופשי נראה כמו ארמין...
Shahar
הנה ההוא שיגאל ואיתי החליטו שדומה לארמין
princess cc
quote:
לדעתי בסוכות שעבר הוא נתן הופעה הרבההההההיותר טובה
.

+1
לא זיהיתי כלום! (טוב אולי טראק אחד... שניים...)
אני גם חושבת שהרבה יותר כיף לרקוד לטראקים שמכירים ופרי קצת נסחף
שם בקטע של להיות מקורי...
:o
היה בסדר... סולם 1-10 הייתי נותנת למסיבה הזו 7
לא יותר... לא סבלתי אבל גם לא ממש נהניתי
ושוב היה צפוף מידי... אולי אני מזדקנת לא יודעת...
אבל המסיבות של נקסט כבר לא עושים לי את זה
ואולי אנחנו פשוט צריכים להחליף ליין
שבוע הבא זמיר!!!! ;)
cluBBer
quote:
Originally posted by princess cc
אבל המסיבות של נקסט כבר לא עושים לי את זה


גם לי
m0sh
אתם יודעים זה דבילי להגיד שאתם מעדיפים לשמוע שירים שאתה מכירים...אז מה יוצא לכם?
גם אני יכול לתקלט את זה...כל הקטע להיות מקורי ולהביא דברים חדשים וטובים עם שילוב של קטעים ישנים ומוכרים זה הרבה יותר טוב
עם פרי יחזור על עצמו זה מאד חלש
אני חייב לציין שבקונצרט של טייסטו הכרתי אולי 10 אחוז מהשירים נשבע לכם...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by m0sh
אתם יודעים זה דבילי להגיד שאתם מעדיפים לשמוע שירים שאתה מכירים...אז מה יוצא לכם?
גם אני יכול לתקלט את זה...כל הקטע להיות מקורי ולהביא דברים חדשים וטובים עם שילוב של קטעים ישנים ומוכרים זה הרבה יותר טוב
עם פרי יחזור על עצמו זה מאד חלש
אני חייב לציין שבקונצרט של טייסטו הכרתי אולי 10 אחוז מהשירים נשבע לכם...


אולי יש בזה משהו...
אבל זה מרביץ בך הרבה יותר אדרנלין לשמוע איזה טראק שאתה מכיר ויודע את המילים שלו
כמו שאז התחרפנו שמייק שם את ג'אמפ דה נקסט טריין... זוכר את זה?! :D
THE_BLUE_DRAGON
טוב זה מתחיל שאני מתאורר בפאקינג 18:00 ביום שישי!!!!
:eek:

בבוא הזמן מתארגן ומגהץ מכנסיים לסוג אירועים שכאלו...


















































!!!...VIDEO...!!!
Shahar
הנה שוב ההוא שאמרתם שדומה לארמין
מאיפה הבאתם תרעיון הזה



חחחח הנה עוד אחד שדומה לארמין


סעמק מזה תחרות תחפושות ארמין :conf:
uzi
פרי נתן בדיוק אותם טראקים בשלושת ההופעות האחרונות!
הוא נחמד, מקצועי ומפיק אדיר אבל הייתה מסיבה רגילה לחלוטין.
לא היה משהו מיוחד מבחינה מלודית בכלל!
ואני מעריץ את פרי שנים... אבל סליחה... הוא היה בינוני מבחינתי.
princess cc
quote:
Originally posted by Rising
I love you! TATATATATATA


http://www.sitesled.com/members/for...0Love%20You.mp3

מוקדש לסיסי באהבה רבה :D

------


:whip: :whip: :whip:


איזה מתוק יוווווו
Love u 2:)
שחר תלמד ממנו קצת איך מתייחסים לבחורה :whip:

skelz
quote:
Originally posted by princess cc
שחר תלמד ממנו קצת איך מתייחסים לבחורה :whip:


את לא בחורה, את גברת! :)
markfeldman
***UPDATE***


FERRY CORSTEN @ TLV - 18.3.2005 - TRACKLIST (not in particulary order):

THRILLSEEKERS AND FERRY CORSTEN - SUBLIME - 2005 REMAKE

FERRY CORSTEN:
KYOTO
RIGHT OF WAY
ROCK YOUR BODY
IT'S TIME
HOLDING ON
NEEDLE JUICE
OUT OF THE BLUE
PEGASUS
SWEET SORROW
I LOVE U
LET ME SHOW U THE WORLD

SONOROUS - LAST SUNDAY - POSITIVE WAYS MIX
PUSH - RESPECT - REMIX
MOONMAN - GALAXIA
FSOL - PAPPUA NEW GUINNEA - MARCO V REMIX
SOLID GLOBE - LOST CITIES
VERACOCHE - CARTE BLANCHE
JOSE AMNESIA - ETERNAL - NU NRG REMIX
MADDOKA - AFTERBURNER - MAX GRAHAM REMIX
PURPLE HAZE - ADRENALINE
RACHEL STARR - TILL THERE WAS U - GABRIEL AND DRESDEN REMIX
KYAU VS. ALBERT - MADE OF SUN - KVA HARD DUB
AVEN - ALL I WANNA DO - FERRY CORSTEN REMIX
BT - FORCE OF GRAVITY - FERRY CORSTEN REMIX
LSG - NETHERWORLD

ERNESTO VS. BASTIAN - DARK SIDE OF THE MOON
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement