|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | אני יודע על מי אתה מדבר
נמוך קצת עם קוצים
הם מדברים על אחד אחר גבוהה שמכיר תסייברים והיה עם חולצה של כאוס
לא יודע איך הם הגיעו שהוא דומה לארמין |
אתה מתכוון לטל מהפורום של 99.
הוא חופשי נראה כמו ארמין... |
|
|
| Shahar |
הנה ההוא שיגאל ואיתי החליטו שדומה לארמין
 |
|
|
| princess cc |
| quote: | לדעתי בסוכות שעבר הוא נתן הופעה הרבההההההיותר טובה
. |
+1
לא זיהיתי כלום! (טוב אולי טראק אחד... שניים...)
אני גם חושבת שהרבה יותר כיף לרקוד לטראקים שמכירים ופרי קצת נסחף
שם בקטע של להיות מקורי...
:o
היה בסדר... סולם 1-10 הייתי נותנת למסיבה הזו 7
לא יותר... לא סבלתי אבל גם לא ממש נהניתי
ושוב היה צפוף מידי... אולי אני מזדקנת לא יודעת...
אבל המסיבות של נקסט כבר לא עושים לי את זה
ואולי אנחנו פשוט צריכים להחליף ליין
שבוע הבא זמיר!!!! ;) |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by princess cc
אבל המסיבות של נקסט כבר לא עושים לי את זה |
גם לי |
|
|
| m0sh |
אתם יודעים זה דבילי להגיד שאתם מעדיפים לשמוע שירים שאתה מכירים...אז מה יוצא לכם?
גם אני יכול לתקלט את זה...כל הקטע להיות מקורי ולהביא דברים חדשים וטובים עם שילוב של קטעים ישנים ומוכרים זה הרבה יותר טוב
עם פרי יחזור על עצמו זה מאד חלש
אני חייב לציין שבקונצרט של טייסטו הכרתי אולי 10 אחוז מהשירים נשבע לכם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתם יודעים זה דבילי להגיד שאתם מעדיפים לשמוע שירים שאתה מכירים...אז מה יוצא לכם?
גם אני יכול לתקלט את זה...כל הקטע להיות מקורי ולהביא דברים חדשים וטובים עם שילוב של קטעים ישנים ומוכרים זה הרבה יותר טוב
עם פרי יחזור על עצמו זה מאד חלש
אני חייב לציין שבקונצרט של טייסטו הכרתי אולי 10 אחוז מהשירים נשבע לכם... |
אולי יש בזה משהו...
אבל זה מרביץ בך הרבה יותר אדרנלין לשמוע איזה טראק שאתה מכיר ויודע את המילים שלו
כמו שאז התחרפנו שמייק שם את ג'אמפ דה נקסט טריין... זוכר את זה?! :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
טוב זה מתחיל שאני מתאורר בפאקינג 18:00 ביום שישי!!!!
:eek:
בבוא הזמן מתארגן ומגהץ מכנסיים לסוג אירועים שכאלו...
















































!!!...VIDEO...!!! |
|
|
| Shahar |
הנה שוב ההוא שאמרתם שדומה לארמין
מאיפה הבאתם תרעיון הזה

חחחח הנה עוד אחד שדומה לארמין

סעמק מזה תחרות תחפושות ארמין :conf: |
|
|
| uzi |
פרי נתן בדיוק אותם טראקים בשלושת ההופעות האחרונות!
הוא נחמד, מקצועי ומפיק אדיר אבל הייתה מסיבה רגילה לחלוטין.
לא היה משהו מיוחד מבחינה מלודית בכלל!
ואני מעריץ את פרי שנים... אבל סליחה... הוא היה בינוני מבחינתי. |
|
|
| princess cc |
איזה מתוק יוווווו
Love u 2:)
שחר תלמד ממנו קצת איך מתייחסים לבחורה :whip: |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by princess cc
שחר תלמד ממנו קצת איך מתייחסים לבחורה :whip: |
את לא בחורה, את גברת! :) |
|
|
| markfeldman |
***UPDATE***
FERRY CORSTEN @ TLV - 18.3.2005 - TRACKLIST (not in particulary order):
THRILLSEEKERS AND FERRY CORSTEN - SUBLIME - 2005 REMAKE
FERRY CORSTEN:
KYOTO
RIGHT OF WAY
ROCK YOUR BODY
IT'S TIME
HOLDING ON
NEEDLE JUICE
OUT OF THE BLUE
PEGASUS
SWEET SORROW
I LOVE U
LET ME SHOW U THE WORLD
SONOROUS - LAST SUNDAY - POSITIVE WAYS MIX
PUSH - RESPECT - REMIX
MOONMAN - GALAXIA
FSOL - PAPPUA NEW GUINNEA - MARCO V REMIX
SOLID GLOBE - LOST CITIES
VERACOCHE - CARTE BLANCHE
JOSE AMNESIA - ETERNAL - NU NRG REMIX
MADDOKA - AFTERBURNER - MAX GRAHAM REMIX
PURPLE HAZE - ADRENALINE
RACHEL STARR - TILL THERE WAS U - GABRIEL AND DRESDEN REMIX
KYAU VS. ALBERT - MADE OF SUN - KVA HARD DUB
AVEN - ALL I WANNA DO - FERRY CORSTEN REMIX
BT - FORCE OF GRAVITY - FERRY CORSTEN REMIX
LSG - NETHERWORLD
ERNESTO VS. BASTIAN - DARK SIDE OF THE MOON |
|
|
|
|