|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
כנראה הירידה לאילת נדחית..
18.3 יום שישי
פרי מגיע לטיאלוי
יגאל תתחיל להכין חולצה
מוש תתארגן עם אוזניות או משו
אלי תכין בחורה
גיל תכין באנר
ורדבולים:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
שמעתי יש מבצע מישהו מוכר מכשיר שמיעה יד שנייה ב-250 שקל
מוש להביא לך תמספר?
Markus Schulz!! - Time Stood Still Since We First Heard He Is Coming To Israel - I Can't Wait Any Longer |
|
|
| Star |
נו מה השינוי פה?
הירידה לאילת?
יאאלה באמת שיתחילו לגוון קצת בתקליטנים
לא שיש לי משהו נגד פרי ארמין וחבורתו
אבל דייייייייי כבררררררר
אפשר צלעשות ליין פי חמש יותר עצבני עם תקליטנים לא ראינו עוד |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Star
נו מה השינוי פה?
הירידה לאילת?
יאאלה באמת שיתחילו לגוון קצת בתקליטנים
לא שיש לי משהו נגד פרי ארמין וחבורתו
אבל דייייייייי כבררררררר
אפשר צלעשות ליין פי חמש יותר עצבני עם תקליטנים לא ראינו עוד
|
WORD!!!!
חלאס כבר עם המיחזור הזה! |
|
|
| MLTK |
| quote: | Originally posted by princess cc
WORD!!!!
חלאס כבר עם המיחזור הזה! |
ויש גם את
John oo Fleming
ב4.3.......... |
|
|
| Shahar |
פרי תותח חלאס לבוא בטענות כל פעם
מה לעשות זה מי שהביאו עכשיו זה מה יש |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by Shahar
פרי תותח חלאס לבוא בטענות כל פעם
מה לעשות זה מי שהביאו עכשיו זה מה יש |
שחר ראית מישהו שבא בטענות?
אולי קצת ואני יסביר למה כבר הסברתי פעם אבל אני יסביר שוב
בעבר שהיו אומרים פרי קורסטן בארץ אנשים היו עושים במכנסיים כדי להגיע
כנ"ל לגבי ארמין ולגבי כל שאר הקבוצה !!!
מה שנקסט עושים זה פשוט לשחוק אותם ואת השם שלהם בארץ
כי היום אחרי שכולם יודעים שזה סבב של חמישה תקליטנים שכל ארבעה חודשים פלוס מינוס בארץ אנשים כבר לא מתרגשים מזה !!@!!!!
אז יוצא כזה דבר שאם מישהו לא בא הוא לא מתבאס כי הוא יודע שעוד חודשיים שלוש הוא יוכל לכת שוב פעם וכזה דבר אסור שיקרא
אנשים צריכים לדעת שכשיש הזדמנות לראות את פרי קורסטן לא ידוע מתי היה תחזור על עצמה !!!!!!!1
ואני אומר שאפשר להביא קצת גיוונים אחרים כמו מנו דה יונג אדם וויאט מאט דארי ועוד ועוד |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by MLTK
ויש גם את
John oo Fleming
ב4.3.......... |
כמה זין אפשר לקבל שאתה צעיר , כמה ?!?!?! :( |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Star
ואני אומר שאפשר להביא קצת גיוונים אחרים כמו מנו דה יונג אדם וויאט מאט דארי ועוד ועוד |
כאילו שמישהו מכיר אותם בארץ
אפילו אני לא יצא לי כמעט אף פעם לשמוע סטים של השניים האחרונים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כמה זין אפשר לקבל שאתה צעיר , כמה ?!?!?! :( |
וואו
J00F
הפסד ענק..
איך תעבור את זה בלעדיו...
כל מקרה הוא כל שבוע בארץ אז עד שתגיע לגיל יהיו עוד מסיבות איתו |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
פרייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תותחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes:
כמה שיביאו אותו יותר ככה יהיה יותר טוובבבבב!!!
אישית אני אוהב את פרי פי כמה וכמה מארמין שולץ והרבה אחרים.
לא יודע הוא פשוט יודע לתת סטים סופניים ויוצר סוף הדררךךך...
:eyespop:
עכשיו יש בעיה!!!!!!!!
שואלים מה היא?
אז ככה:
Ferry Corsten @ TLV (18.03.2005)
Marco-V @ Haoman 17 Jerusalem (18.03.2005)
:nervous: :nervous: :nervous:
מה פאקינג לעשות???
:conf: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואו
J00F
הפסד ענק..
איך תעבור את זה בלעדיו...
כל מקרה הוא כל שבוע בארץ אז עד שתגיע לגיל יהיו עוד מסיבות איתו |
זה באמת הפסד ענק...
וכל שבוע בארץ? לא נסחפנו הה? |
|
|
|
|