|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| יגאל איפה קונים מוקדמותתתתתת? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | יגאל איפה קונים מוקדמותתתתתת? |
תסתכל בפורום של נקסט. |
|
|
| fusi |
החלה מכירת כרטיסים מוקדמת אצל עופר היחצן הכי יפה בעיר. מי שצריך עזרה בהשגת כרטיס איתו קשר דרך הפלאפון שלו (052-8303124 עופר) או בכתובת אימייל
[email protected]
ותגידו שאתם מפורום טראנס אדיקט, שזה יזכה אותכם בכרטיס במחיר 100 ש"ח |
|
|
| Meltdown |
| אני קניתי אתמול כרטיס ב 90 שקל במשרדים של נקסט, משמע מי שמגיע למשרדים שלהם עם הכרטיס חבר שלו, יכול לקנות כרטיס ב 90 שקל במקום ב 100 שקל אצל עופר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
אני קניתי אתמול כרטיס ב 90 שקל במשרדים של נקסט, משמע מי שמגיע למשרדים שלהם עם הכרטיס חבר שלו, יכול לקנות כרטיס ב 90 שקל במקום ב 100 שקל אצל עופר |
מי שמגיע למשרדים שלהם אולי יצטרך להראות ת"ז |
|
|
| fusi |
| ומי שאין לו כרטיס חבר בין כה וכה ישלם במשרדים של נקסט 100 ש"ח |
|
|
| markfeldman |
תן לנו בראש !!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
סחה על ההשקעה גיל!!
אני שםםםםםםם!!!
כנראה יש מצב להרשם דרכי מי שרוצה שידבר איתי! |
|
|
| Shahar |
אוקי נקסט אישרו לי לחגוג השבוע
מי שרוצה להרשם אצלי שידבר איתי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני שםםםם |
אם שותים לא נהנים
בשביל זה יש רד בולים |
|
|
|
|