|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| צח, עד כמה שידוע לי הפלאשים מגיעים, אז אולי תדבר איתם |
|
|
| Shahar |
| דווקא הבנתי משמואל שאולי רק אילן פלאש יגיע |
|
|
| Rownin |
ניסיתי בארמין, התאכזבתי והבנתי שרק דרך קומבינות אפשר בגיל הזה (18) ובמיוחד אם אתה לא נראה 20 פלוס
אז בקשה אם יש מישהו שמרגיש שהוא יכול לעזור שישלח לי הודעה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rownin
ניסיתי בארמין, התאכזבתי והבנתי שרק דרך קומבינות אפשר בגיל הזה (18) ובמיוחד אם אתה לא נראה 20 פלוס
אז בקשה אם יש מישהו שמרגיש שהוא יכול לעזור שישלח לי הודעה |
אני יכול לרשום אותך ברשימה שלי ותבוא תגיד שאני ואתה חברים מהעבודה
נסה מה יהיה יהיה..
שמע אם אתה נראה בן 16-17 אל תנסה אפילו
אבל אם אתה יכול להראות יותר מ 18 ותוכל לחרטט קצתת ותשחק אותה חבר שלי מהעבודה אני מאמין שבסוף הם יאמינו |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Meltdown
צח, עד כמה שידוע לי הפלאשים מגיעים, אז אולי תדבר איתם |
אני מקדים אותך בעניין הזה |
|
|
| Rownin |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני יכול לרשום אותך ברשימה שלי ותבוא תגיד שאני ואתה חברים מהעבודה
נסה מה יהיה יהיה..
שמע אם אתה נראה בן 16-17 אל תנסה אפילו
אבל אם אתה יכול להראות יותר מ 18 ותוכל לחרטט קצתת ותשחק אותה חבר שלי מהעבודה אני מאמין שבסוף הם יאמינו |
מהניסיון שלי מפעם קודמת יבקשו ממני תעודה, צריך להיראות ככה מעל 19 20 בשביל לנסות להתערבב שם עם הסלקטורים
בכל מקרה תודה |
|
|
| m0sh |
טוב אלי התקשרה יחצנית ואמרתי לה פשוט שיש לי בעיות אוזניים מהמסיבות של נקטס
לא היה מה להגיד....
עד מתי איביזה 04 |
|
|
| markfeldman |
יובל,
אתה יכול לנסוע איתי עם בא לך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rownin
מהניסיון שלי מפעם קודמת יבקשו ממני תעודה, צריך להיראות ככה מעל 19 20 בשביל לנסות להתערבב שם עם הסלקטורים
בכל מקרה תודה |
יש לך תמונה שלך?
בן כמה בערך אתה נראה?
וכשאתה בא ליומולדת הכל משתנה
כי הסלקטור רואה שאני מכיר אותך ואני יעני בנאדם בגיל המתאים אז כבר מסתכלים עלייך כבנאדם מבוגר
אלא אם כן ממש אתה נראה ילד |
|
|
| Scorchio |
| מה אתה מזיין תשכל תמיד כשבאים לימי הולדת הסלקטורית אומרת לכולם להוציא תעודות לא משנה אריך הם נראים או מה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מה אתה מזיין תשכל תמיד כשבאים לימי הולדת הסלקטורית אומרת לכולם להוציא תעודות לא משנה אריך הם נראים או מה |
מה א-ת-ה
מזיין תשכל
אם בעל היומולדת עומד בכניסה הוא אומר לה הנה זה חבר שלי
שלום שלום וזה והוא נכנס
שכחת שליוהן נכנסתי דרך היומולדת של רובן?
וטלטול נכנס ביומולדת של ולאדי למרקוס |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יובל,
אתה יכול לנסוע איתי עם בא לך. |
זה יהיה נחמד
=)
שלח לי ב
PM
את הפלא שלך או משו? |
|
|
|
|