|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
בכיף...
איתי יש לך את המספר תתקשר אליי בערב
גם אתה אורן |
מלך אתה :D |
|
|
| coby |
טוב אני ויובל מתכננים לבוא...
נקווה שלא נידפק בכניסה.. כמה בודקים שם תעודות זהות ?
מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד |
אם תוכלו להגיע לצומת בית דגן, אני אוכל לעזור לכם. |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אם תוכלו להגיע לצומת בית דגן, אני אוכל לעזור לכם. |
אני חושב שכן
תרשום לי את המספר פלא שלך שנהיה בקשר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by coby
טוב אני ויובל מתכננים לבוא...
נקווה שלא נידפק בכניסה.. כמה בודקים שם תעודות זהות ?
מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד
:) |
למה לא דיברת אתמול ששאלתי את מי לרשום
הייתי רושם אותך זה יותר טוב |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אני חושב שכן
תרשום לי את המספר פלא שלך שנהיה בקשר |
050-7784952 |
|
|
| Hell_Copter |
כמה יעלה שם כרטיס?!
שמעתי איזה הנפצה של 150 או משהו כזה... :rolleyes:
150 כבד לי מדי... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
וטלטול נכנס ביומולדת של ולאדי למרקוס |
הסלקטורית ביקשה תז אצל חבר של טלטול וחברה שלו
:)
היא שאלה אותו בן כמה אתה?
הוא אמר :23
באיזה שנה נולדת?
הוא עונה לה : 80
הייתי כבר אחרי אלכוהול
כמעט התפקתי מצחוק
בסוף אבל ניכנסו , גם ככה לא היה הרבה אנשים בגלל הפיגוע |
|
|
| Hell_Copter |
טוב בסוף אני נאלץ לבטל את בואי למסיבה...
עייף מדי בשביל להביא אוטו ובחיים לא יסע לשם במונית :rolleyes:
לפחות כבר הייתי פעם בפרי... אז אני יודע מה זה להיות שם :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הסלקטורית ביקשה תז אצל חבר של טלטול וחברה שלו
:)
היא שאלה אותו בן כמה אתה?
הוא אמר :23
באיזה שנה נולדת?
הוא עונה לה : 80
הייתי כבר אחרי אלכוהול
כמעט התפקתי מצחוק
בסוף אבל ניכנסו , גם ככה לא היה הרבה אנשים בגלל הפיגוע |
אני יודע שביקשו מחבר שלו ת"ז
אבל ממנו לביקשו וממני לא ביקשו ביומולדת של רובן
ככה שלא מכולם מבקשים
גם לנו היו בעיות בכניסה אבל וואלה אף סלקטור לא ישלח אנשים שבאו מירושלים הבית!! וכולם נכנסו ונהנו!!!
פירוט על זה בריוויו שיבוא אח"כ |
|
|
| Hell_Copter |
שמעתי חלק מהסט שהיה ב-99
היה דווקא לא רע בכלל
אהבתי שהוא שם את
Rachel Starr - Till There Was You
אחד הטראקים!!!!
בדוק הוא גם שם אותו במסיבה!! |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמעתי חלק מהסט שהיה ב-99
היה דווקא לא רע בכלל
אהבתי שהוא שם את
Rachel Starr - Till There Was You
אחד הטראקים!!!!
בדוק הוא גם שם אותו במסיבה!! |
וואי וואי
אסור להפסיד כזה דבר במסיבה!
:( |
|
|
|
|