return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
בכיף...
איתי יש לך את המספר תתקשר אליי בערב
גם אתה אורן


מלך אתה :D
coby
טוב אני ויובל מתכננים לבוא...

נקווה שלא נידפק בכניסה.. כמה בודקים שם תעודות זהות ?

מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד
:)
markfeldman
quote:
מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד


אם תוכלו להגיע לצומת בית דגן, אני אוכל לעזור לכם.
coby
quote:
Originally posted by markfeldman
אם תוכלו להגיע לצומת בית דגן, אני אוכל לעזור לכם.


אני חושב שכן

תרשום לי את המספר פלא שלך שנהיה בקשר
Shahar
quote:
Originally posted by coby
טוב אני ויובל מתכננים לבוא...

נקווה שלא נידפק בכניסה.. כמה בודקים שם תעודות זהות ?

מארק אם אתה רואה אתזה תשלח הודעה פרטית לי או ליובל אם אתה יכול לקחת אותנו אנחנו נאהב אותך מאוד
:)


למה לא דיברת אתמול ששאלתי את מי לרשום
הייתי רושם אותך זה יותר טוב
markfeldman
quote:
אני חושב שכן

תרשום לי את המספר פלא שלך שנהיה בקשר


050-7784952
Hell_Copter
כמה יעלה שם כרטיס?!
שמעתי איזה הנפצה של 150 או משהו כזה... :rolleyes:
150 כבד לי מדי...
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
וטלטול נכנס ביומולדת של ולאדי למרקוס



הסלקטורית ביקשה תז אצל חבר של טלטול וחברה שלו

:)

היא שאלה אותו בן כמה אתה?
הוא אמר :23

באיזה שנה נולדת?
הוא עונה לה : 80

הייתי כבר אחרי אלכוהול
כמעט התפקתי מצחוק

בסוף אבל ניכנסו , גם ככה לא היה הרבה אנשים בגלל הפיגוע
Hell_Copter
טוב בסוף אני נאלץ לבטל את בואי למסיבה...
עייף מדי בשביל להביא אוטו ובחיים לא יסע לשם במונית :rolleyes:
לפחות כבר הייתי פעם בפרי... אז אני יודע מה זה להיות שם :)
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
הסלקטורית ביקשה תז אצל חבר של טלטול וחברה שלו

:)

היא שאלה אותו בן כמה אתה?
הוא אמר :23

באיזה שנה נולדת?
הוא עונה לה : 80

הייתי כבר אחרי אלכוהול
כמעט התפקתי מצחוק

בסוף אבל ניכנסו , גם ככה לא היה הרבה אנשים בגלל הפיגוע


אני יודע שביקשו מחבר שלו ת"ז
אבל ממנו לביקשו וממני לא ביקשו ביומולדת של רובן
ככה שלא מכולם מבקשים

גם לנו היו בעיות בכניסה אבל וואלה אף סלקטור לא ישלח אנשים שבאו מירושלים הבית!! וכולם נכנסו ונהנו!!!
פירוט על זה בריוויו שיבוא אח"כ

Hell_Copter
שמעתי חלק מהסט שהיה ב-99
היה דווקא לא רע בכלל



אהבתי שהוא שם את
Rachel Starr - Till There Was You
אחד הטראקים!!!!
בדוק הוא גם שם אותו במסיבה!!
m0sh
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמעתי חלק מהסט שהיה ב-99
היה דווקא לא רע בכלל



אהבתי שהוא שם את
Rachel Starr - Till There Was You
אחד הטראקים!!!!
בדוק הוא גם שם אותו במסיבה!!


וואי וואי
אסור להפסיד כזה דבר במסיבה!
:(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement