|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
שחר,
הבחור הזה הוא שתי טיפות מים ארמין ! |
|
|
| shmintz_mix |
היה מממש טוב!
פרי היה תותח כהרגלו!!!!!! |
|
|
| Meltdown |
| כנראה שהתרגלנו לטוב, אם חלק מהאנשים כאן, אומרים שהסט של פרי היה בינוני, וחוזר על מה שהוא ניגן בפעם הקודמת, הלוואי שנוכל לומר את זה גם לאחר שאבווב אנד ביונד, סיגנום, ובן וודס, יגיעו לארץ בתדירות של פעם בחצי שנה, כפי שפרי וארמין מגיעים לארץ |
|
|
| RADiCAL |
איך שכחת את:
Aven All I Want (Ferry Corsten Remix)
?
:)
גדול !
| quote: | Originally posted by Shahar
למרות כל הבעיות בהתחלה היה סוףףףףףףף הדרךךךך!!!
00:00 מגיעים לחניון אוטובוסים מדברים עם אלי קובעים בגשר
ומתקדמים לטיאלוי
פוגשים שם את אורן גילי ושני חברים שלהם
ומקווים שלא יהיה בעיה עם הרשימות וכולם יכנסו
ימית אומרת לי להיכנס ואני בסרטים בא להיכנס ממקום אחר מתחיל להזיז תגדרות חחחחחחחחחחחח
בסוף איכשהו נכנסתי ימית אמרה לי להראות לה מי החברים
עושה תטעות הכי גדולה ומראה לה את איתי
והוא אומר לה שאין לו ת"ז והיא אומרת שהוא לא נכנס
אחריו גילי שמקבל את אותה תשובה
ימית אומרת שנארגן ת"ז ובינתיים אני יכול להיכנס ב90
אין סיכוי שאני נכנס בלי להכניס אותם איתי ואני יוצא אליהם וחושבים מה עושים
מנסים לחשוב מה עושים ובינתיים מגיעה הנסיכה\ליצנית של הפורום
:D
לפחות היה סיבה לעלות חיוך בזמן שכולנו במתח ועצבים :D
עוד טעות שאף אחד לא נכנס עם סיסי ועובר סלקציה
מתקשר לצח לברר אם אילן פלאש יכול לעזור וגם זה לא הולך
קופאים בקור ומחכים ליגאל ומארק כדי לסדר משו
בינתיים איתי נכנס עם אפי מ
inner and outer
ומוריד אבן מהלב
בינתיים איזה אחד מתחיל לשגע אותי ולדבר איתי על מוזיקה אין לי מושג מי הוא וכולי עצבים עוד שניה שם לו איזה אחת ררררררר
:whip: :whip: :whip:
סביבות 1:45 (שעה וחצי בקור סעמק) ומגיע ואפילו במצב שפוי ירון (אווטאררר:D) שעוזר לאורן להיכנס
נשארים אני יגאל מארק גילי ו-2 חברים שלו
מחליטים להיכנס מהכניסה הרגילה ולראות מה יהיה
אני יגאל ומארק נכנסים וגילי צריך להראות ת"ז
אני מדבר עם מיטל מנסה להגיד לה שיש לי חברים שנתקעו בחוץ והיא מנסה לתפוס את ימית ולא מצליחה
אחריה מדבר עם שלומית וואלה יש עליה לוק
אומר לה שאנשים באו מירושלים בלי ת"ז וכולם 24 ומראה לה אותם
היא אומרת לא לדאוג
וכולם מזרזים אותנו להיכנס
אני ממשיך לשגע אותה מראה לה את גילי ויותם ואומר לה שחשוב שהם יכנסו והיא אומרת סבבה ואנלא מוותר ממשיך לשגע אותה עד שהיא אומרת טוב כנס כבר ואני שמח ומרוצה :D
בדרך מקבל מימית חינם אפילו שהרשימה כבר מזמן הזדיינה ונכנס
משיג לאורן כניסה ב 100 ומסדרים גם את זה ואורן בפנים
בינתיים יגאל מדבר עם אלון שעוזר להכניס את גילי וחברים שלו
סביבות 2 וכולנו נכנסים
ושומעים את רוני מעלה את פרי
סעמק שעתיים בחוץ עם חולצה פתוחה אני זין אם אנלא יקבל דלקת ראות רררר
פרי פותח עם
Sublime
ומרים את כל הקהל
ואחריו ממשיך עם סט שמלא בטראקים שלו כמו
It's Time
Somebody
Rock Your Body
Kyoto (???)
I Love You
Sweet Sorrow (Thrillseekers Mix)
Show Me You World (זה השם אם אנלא טועה)
ורמיקס החייתי שלו!!
Syanesthesia (Ferry Corsten Mix)
יגאל ומארק בחיים אנלא אצליח להבין למה לא אהבתם!!!
באמצע הסט רוני מבטיח לי תמונה עם פרי ובינתיים מביא לי שתיה חינם אז כבר שכחתי מהתמונה ואחר כך רוני נעלם מהעמדה
אבל תומר יוצא מלך ודואג לי ל2 תמונות איתו!!
במשך כל הסט של פרי הוא נורא נחמד לקהל חותם לכל מי שרק רוצה לוחץ ידיים לכל מי שמביא לו יד ומסתכל על כל הודעה שמישהו ומראה לו בפלאפון
שעה 5 רוני תופס את המקרופון ואומר שהוא לא הכריז על פרי כמו שצריך ומתחיל נאום
לפרי אין זמן ובלי לחשוב פעמיים מוריד לרוני תווליום של המקרופון
:haha: :haha: :haha:
כל הסט אני משגע את פרי שינגן את
Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
ו\או
Carte Blanche
שעה 6 הסט נגמר והקהל רוצה עוד!! פרי מכניס עוד דיסק לקומפקט ותוך פחות משניה כולנו מבינים שקיבלנו מה שרצינו
C a r t e B l a n c h e !!!!
הייתי בטוח שהוא יסיים עם אדגיו או עם זה
ובכלל שמחתי לראות שקיבלתי מה שביקשתי!!
כל הקהל בשמיים לא רואה אף אחד ומתפרעעע
הטראק נגמר ואנחנו לא מוותרים ורוצים עוד!!!
פרי כבר לא יכול אבל אנחנו לא מוותרים והוא לוקח עוד דיסק ומכניס!!
בהתחלה זה נראה כאילו הוא החליט לשים עוד קלאסיקה ולנגן לנו את
Andain - Beautiful Things
אבל אחרי דקה מבינים שזה
Dark Side Of The Moon
כולם שרים ופרי לא מפסיק לחייך ואוהב את זה!!
וגם אחרי שהטראק הזה נגמר אנחנו לא מתביישים לבקש עוד!!!
פרי כבר מקפל את הדיסקים ומכניס לתיק
אבל אף אחד לא יעצור אותנו ואנחנו ממשיכים לצעוק ופרי נכנע ומביא תקליט שכתוב עליו
Vandit
אני מתחיל לחשוב על
For an Angel
אבל צח מגלה שזה
Jose Amnesia - The Eternal
שוב כולם בשמיים ומנצלים כל רגע!!!
לקראת סוף הטראק פרי שם עליו תז'קט שלו וזה רמז שאין יותר
ONE MORE :D
הטראק נגמר וכולם מודים לפרי ומפרגנים עם הודעות בפלאפון
ועכשיו אני באמת יכול להגיד שפרי הדיג'יי הכי נחמד שיש!!!
אחריו אנדי מור :haha:
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא
אחת המסיבות הכי טובות שהייתי עד היום ויש מצב שאפילו הכי טובה!!!
אחר כך ירון וצח מתפרקים על בלונים בחוץ וכרגיל מצחיק :D
טש נוטש בגלל סידורים בבריכה
ואנחנו ממשיכים לאפטר ארומההההה :D
לשם שינוי דווקא הפעם כשירון לא הודיע שהוא בא אנחנו מוצאים אותו שם
אווטארררר :D
:haha:
אפילו עם כל הבלאגן בהתחלה הייתה מסיבה רצצצצחחחח!!
תודה למי שנרשם אצלי
ולאייל ואלי שניסו לעזור
ושוב תודה לאייל על כל הסיבובים והבלאגן
וליגאל שעזר
והפעם שברנו שיא חדש!!! העיפו אותנו מארומה חחחחחחחחחחחחח
אייל אני חייב לך דיסק של יוסי עדן
:D |
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
שחר,
הבחור הזה הוא שתי טיפות מים ארמין ! |
על מי מהם דיברת על המאבטח או ההוא עם החולצה של כאוס?
ואיך הגעת לארמין חחחחח
| quote: | Originally posted by RADiCAL
איך שכחת את:
Aven All I Want (Ferry Corsten Remix)
?
:)
גדול ! |
וואלה שכחתי אותו באמת טראק טוב
אתה חדש בפורום? ראינו אותך במסיבה? |
|
|
| RADiCAL |
לא, לא חדש... אבל לא נמצא כאן כ"כ הרבה מפאת חוסר זמן.
ברור שהייתי במסיבה.
יש תמונה שלי עם חבר שתמיד בא אתי באתר לילה בגרלריה מס' 9.
מקווה לעוד מסיבות כאלה ואפילו יותר מפוצצות.
:) |
|
|
| Shahar |
| שים תמונה שלך שנדע מי אתה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | על מי מהם דיברת על המאבטח או ההוא עם החולצה של כאוס?
ואיך הגעת לארמין חחחחח |
עם כאוס. |
|
|
| Shahar |
מארק הבנאדם שאתה מדבר עליו חבר של הסייברים
לא יודע איך הגעת ממנו לארמין
יגאל כבר יותר דומה לטייסטו מאשר הוא דומה לארמין |
|
|
| markfeldman |
***UPDATE***
FERRY CORSTEN @ TLV - 18.3.2005 - TRACKLIST (not in particulary order):
THRILLSEEKERS AND FERRY CORSTEN - SUBLIME - 2005 REMAKE
FERRY CORSTEN:
KYOTO
RIGHT OF WAY
ROCK YOUR BODY
IT'S TIME
HOLDING ON
NEEDLE JUICE
OUT OF THE BLUE
PEGASUS
SWEET SORROW
I LOVE U
LET ME SHOW U THE WORLD
SONOROUS - LAST SUNDAY - POSITIVE WAYS MIX
PUSH - RESPECT - REMIX
MOONMAN - GALAXIA
FSOL - PAPPUA NEW GUINNEA - MARCO V REMIX
SOLID GLOBE - LOST CITIES
VERACOCHE - CARTE BLANCHE
JOSE AMNESIA - ETERNAL - NU NRG REMIX
MADDOKA - AFTERBURNER - MAX GRAHAM REMIX
PURPLE HAZE - ADRENALINE
RACHEL STARR - TILL THERE WAS U - GABRIEL AND DRESDEN REMIX
KYAU VS. ALBERT - MADE OF SUN - KVA HARD DUB
AVEN - ALL I WANNA DO - FERRY CORSTEN REMIX
BT - FORCE OF GRAVITY - FERRY CORSTEN REMIX
LSG - NETHERWORLD
GOURYELLA - TENSHI
ERNESTO VS. BASTIAN - DARK SIDE OF THE MOON |
|
|
| rinul |
אדון פלדמן, אתה נראה טוב מאוד בתמונה
סוף סוף סגרת את הפה החמוד שלך
:gsmile: |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אדון פלדמן, אתה נראה טוב מאוד בתמונה
סוף סוף סגרת את הפה החמוד שלך
|
תודה....
הממממממממ... מעניין, יש לי פה מעריצה מסתורית.... |
|
|
|
|