return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 8)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
quote:

די.ג'יי פרי קורסטן, המדורג במקום החמישי בעולם, ואשר יופיע מחר בטי.אל.וי במסיבה של נקסט הפקות,
יתארח לפני המסיבה ברדיו
Esc99
וינגן סט
LIVE
בשעה 24:00.
קורסטן, מבעלי הלייבל המוביל והמצליח בעולם
TSUNAMI
נחשב לאחד מתקליטני ההאוס והקלאב טראנס הפופולרים והמבוקשים בעולם.
הוא מאייש משרת רזידנט יוקרתית במועדון ה
Privilege
באיביזה, ומנגן בפסטיבלים ומסיבות מובילות בכל רחבי העולם.
Shahar
כן זה רגיל כבר שהם מארחים תדיג'יים של נקסט לסט שעה
אמרתי כבר שזה יפה שהם עושים ת זה בשביל לתת גם למי שלא בא למסיבה לטעום קצת כי תכלס הדיג'יים מנגנים שם את הדברים הכי חזקים שהם הולכים לנגן במסיבה
Scorchio
בגלל זה אני אף פעם לא שומע את הסטים לא רוצה להרוס לעצמי את המסיבה ולדעת מה הוא ינגן
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
בגלל זה אני אף פעם לא שומע את הסטים לא רוצה להרוס לעצמי את המסיבה ולדעת מה הוא ינגן


במקרה כמו של ארמין ופרי נראה לי גם ככה לא נכיר מה שהם הולכים לנגן:D
markfeldman
quote:
במקרה כמו של ארמין ופרי נראה לי גם ככה לא נכיר מה שהם הולכים לנגן


SPEAK FOR YOURSELF !
shmintz_mix
חחחחח....
באמת דבר בשם עצמך...
אבל מה אני אגיד, זה טוב שהוא ישים קטעים חדשים...
הכי כיף לחזור הביתה עם איזה קטע חדש וטוב שהיה במסיבה....
בקיצור מקווה שכולם באים.....

SEE U!
Black Dragon
quote:
Originally posted by Shahar
מה א-ת-ה
מזיין תשכל
אם בעל היומולדת עומד בכניסה הוא אומר לה הנה זה חבר שלי
שלום שלום וזה והוא נכנס
שכחת שליוהן נכנסתי דרך היומולדת של רובן?
וטלטול נכנס ביומולדת של ולאדי למרקוס


תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת..
DjChook
quote:
Originally posted by Black Dragon
תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת..


חחח תכלס לא חשבתי על זה !!! שחר יא דביל
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת..


יש לי כרטיס חבר :D

ובקשר לכניסה של אורחים ליומולדת וואלה שמע מטלטול וממני לא ביקשו ב 2 מסיבות שונות

וואלה אני מקווה שלא יעשו בעיות לאיתי או לאורן

אלי יש מצב שתוכל לעזור להם?
Black Dragon
שחר כרטיס חבר זה רק הנחה זה לא אומר כלום... הם יכולים גם לקחת אותו אבל אני מאמין שיהיה בסדר
ואיזה אורן ואיתי אנחנו מדברים פה?

Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
שחר כרטיס חבר זה רק הנחה זה לא אומר כלום... הם יכולים גם לקחת אותו אבל אני מאמין שיהיה בסדר
ואיזה אורן ואיתי אנחנו מדברים פה?


אני יודע זה הנחה אבל נכנסתי איתו כבר למסיבה עם הפלאשים כשביקשו ת"ז בכניסה
ובכל מקרה אני יכול להגיד לה בדיוק על מה דיברנו בטלפון וזה.

ואורן - Rising
איתי - Hydroid
Black Dragon
בכיף...
איתי יש לך את המספר תתקשר אליי בערב
גם אתה אורן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement