|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: |
די.ג'יי פרי קורסטן, המדורג במקום החמישי בעולם, ואשר יופיע מחר בטי.אל.וי במסיבה של נקסט הפקות,
יתארח לפני המסיבה ברדיו
Esc99
וינגן סט
LIVE
בשעה 24:00.
קורסטן, מבעלי הלייבל המוביל והמצליח בעולם
TSUNAMI
נחשב לאחד מתקליטני ההאוס והקלאב טראנס הפופולרים והמבוקשים בעולם.
הוא מאייש משרת רזידנט יוקרתית במועדון ה
Privilege
באיביזה, ומנגן בפסטיבלים ומסיבות מובילות בכל רחבי העולם.
|
|
|
|
| Shahar |
כן זה רגיל כבר שהם מארחים תדיג'יים של נקסט לסט שעה
אמרתי כבר שזה יפה שהם עושים ת זה בשביל לתת גם למי שלא בא למסיבה לטעום קצת כי תכלס הדיג'יים מנגנים שם את הדברים הכי חזקים שהם הולכים לנגן במסיבה |
|
|
| Scorchio |
| בגלל זה אני אף פעם לא שומע את הסטים לא רוצה להרוס לעצמי את המסיבה ולדעת מה הוא ינגן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בגלל זה אני אף פעם לא שומע את הסטים לא רוצה להרוס לעצמי את המסיבה ולדעת מה הוא ינגן |
במקרה כמו של ארמין ופרי נראה לי גם ככה לא נכיר מה שהם הולכים לנגן:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | במקרה כמו של ארמין ופרי נראה לי גם ככה לא נכיר מה שהם הולכים לנגן |
SPEAK FOR YOURSELF ! |
|
|
| shmintz_mix |
חחחחח....
באמת דבר בשם עצמך...
אבל מה אני אגיד, זה טוב שהוא ישים קטעים חדשים...
הכי כיף לחזור הביתה עם איזה קטע חדש וטוב שהיה במסיבה....
בקיצור מקווה שכולם באים.....
SEE U! |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה א-ת-ה
מזיין תשכל
אם בעל היומולדת עומד בכניסה הוא אומר לה הנה זה חבר שלי
שלום שלום וזה והוא נכנס
שכחת שליוהן נכנסתי דרך היומולדת של רובן?
וטלטול נכנס ביומולדת של ולאדי למרקוס |
תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת.. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת.. |
חחח תכלס לא חשבתי על זה !!! שחר יא דביל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
תשמע צח צודר תמיד מסקשים אלה אם כן הוא באמת נראה גדול
דבר שני אני מקווה שרק לך לא יעשו בעיות כי הם יבדקו את התעודת זהות שלך לוידוא היומולדת.. |
יש לי כרטיס חבר :D
ובקשר לכניסה של אורחים ליומולדת וואלה שמע מטלטול וממני לא ביקשו ב 2 מסיבות שונות
וואלה אני מקווה שלא יעשו בעיות לאיתי או לאורן
אלי יש מצב שתוכל לעזור להם? |
|
|
| Black Dragon |
שחר כרטיס חבר זה רק הנחה זה לא אומר כלום... הם יכולים גם לקחת אותו אבל אני מאמין שיהיה בסדר
ואיזה אורן ואיתי אנחנו מדברים פה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
שחר כרטיס חבר זה רק הנחה זה לא אומר כלום... הם יכולים גם לקחת אותו אבל אני מאמין שיהיה בסדר
ואיזה אורן ואיתי אנחנו מדברים פה? |
אני יודע זה הנחה אבל נכנסתי איתו כבר למסיבה עם הפלאשים כשביקשו ת"ז בכניסה
ובכל מקרה אני יכול להגיד לה בדיוק על מה דיברנו בטלפון וזה.
ואורן - Rising
איתי - Hydroid |
|
|
| Black Dragon |
בכיף...
איתי יש לך את המספר תתקשר אליי בערב
גם אתה אורן |
|
|
|
|