|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
אני באופן אישי, מאוד מרוצה, מכך שסוף סוף ייצא לי לשמוע את פלמינג לראשונה, בכל הפעמים הקודמות, שהוא ניגן בנקסט, בין אם בדום או בכל מועדון אחר, או בהפלגה לקפריסין, או בירידה לאילת, לא התאפשר לי להגיע לסטים שלו מכל מיני סיבות, כך שאני מאוד מרוצה מהשבועיים הקרובים, גם מרקוס שולץ בסוף השבוע הקרוב, וגם פלמינג בסוף השבוע הבא, פשוט מצויין!!!!
לגבי אומנים עתידיים לנקסט, אני ממשיך ברצון שלי לשמוע כאן את ג'ון דיגווד, הרנן קאטאנו, וגם אומני שלאו דווקא מקוטלגים כאומני טרנאס או קלאב טראנס כמו גבריאל ודרזדן, פיט טונג וכך הלאה |
|
|
| skelz |
ג00ף אחד בשבילי
להגדיל? כן
2 רדבול וודקה? כמובן
תודה :) |
|
|
| MLTK |
כן יש תקופה מעניינת בזמן הקרוב!!!!!
סוף סוף אני יוכל לשמוע את פלמינג- ולהנות מפרי
מעניין למתי דחו את ההפלגה - מקווה שיביאו מספיק זמן כדי לאסוף שוב כסף(כי אני הולך לבזבז הרבה בשבועות הקרובים-מרקוס.פלמינג ופרי!)
וגיל......בקשר לדו קרב המעניין פרי-מרקו
אז פרי לוקח בגדול!!!! |
|
|
| princess cc |
פרי לוקח דפנטלי לוקח!!!
למרות שאת מרקו וי לא יצא לי לשמוע
להזכירכם התקפלתי איך שהוא עלה
suxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
| dan_yarok!! |
אני לא מאמין שאתם בוכים על המחזור
הלוואי והייתי במצב שלכם )-:
אך הגיל הגיל.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
אני לא מאמין שאתם בוכים על המחזור
הלוואי והייתי במצב שלכם )-:
אך הגיל הגיל.... |
ראסמי הוא צודק
אתם סתם בוכים חלאס
לשמוע את ארמין כל חודש זה כמו לשמוע
ASOT כל שבוע
הוא מנגן כל פעם חומר שונה כנ"ל פרי
ברור שכיף לראות דיג'יים שלא ראינו אף פעם אבל אם כבר מביאים דיג'יי ברמה גבוהה אפילו אם הוא בא לפה כל 4 חודש לא צריך להתבאס |
|
|
| Scorchio |
| פרי נותן יותר שואו ממרקו וגם מגיע לטקנו בסט שלו לכן לדעתי עדיף לבוא לפרי מה גם שאין כמו האווירה בטי אל וי כשמגיע מישהו גדול להזכירכם מה הלך בארמין הרגשתי פשוט בעננים שם |
|
|
| Shahar |
וואלה מסכים איתך!!
ארמין היה חלום היה פול אנשים זה נותן אווירה
ואיך כולם שמחו והשתגעו ראו שהקהל אוהב את זה
נקווה שגם במרקוס ופרי יהיה ככה |
|
|
| YO-I |
ברור שפרי קורסטן, אין בכלל מה להתלבט כאן
מבחינתי שארמין ופרי ינגנו כאן כל יומיים, אני מעדיף אותם על כל מרקו כזה או אחר
פרי שולט |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ברור שפרי קורסטן, אין בכלל מה להתלבט כאן
מבחינתי שארמין ופרי ינגנו כאן כל יומיים, אני מעדיף אותם על כל מרקו כזה או אחר
|
A M E N ! ! ! ! |
|
|
| Shahar |
וואלה גם לדעתי זה ליגה אם הם יבואו ככה
אבל לדעתי זה יפה גם שיביאו כל פעם מישהו מיוחד
יעני אדם וואיט
גבריאל ודרסדן
קיהו & אלברט
לא חסר כאלה
כל אחד כזה שיביאו זה בכל זאת משו חדש וזה יכול להיות יותר מעניין.. |
|
|
| Psycho-World |
אז לפני שאני כותב ביכלל את השאלה
.
אני רוצה להגיד שלום לכולם כאן אני משתמש חדש אוהב גדול של פסיכודאלי קלאב טראנס ויורו טראנס אז אני מאחל לכולנו שימוש מהנה כאן בפורום.
ועכשיו לשאלה מישהו יודע אולי כמה תעלה כניסה למסיבה שפרי קורסטן יגיע אלייה כי לא יצא לי אף פעם להיות במסיבה שלו ואני ממש ממש אוהב את הסגנון מוזיקה שלו, תתקנו אותי אם אני טועה הסגנון שלו זה יורו טראנס ?
בכל מקרה אני אשמח אם מישהו יוכל לתת לי אינפורמציה לגבי המסיבה הזאת שתהיה תודה מראש ! |
|
|
|
|