|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם שותים לא נהנים
בשביל זה יש רד בולים |
!אם שותים יותר נהנים, רק פחות זוכרים, אבל בשביל זה יש חברים (סחים)... היי יגאל, שחר, מוש, אלי, גיל, ירון (וולטר) ושו"ת
:D |
|
|
| Shahar |
אם כבר הזכרת את וולטר
יש לו איסיקיו או דרך לתקשר איתו?
מי שיודע שיכתוב.. |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by fusi
!אם שותים יותר נהנים, רק פחות זוכרים, אבל בשביל זה יש חברים (סחים)... היי יגאל, שחר, מוש, אלי, גיל, ירון (וולטר) ושו"ת
:D |
מצדד :) |
|
|
| YuVaL |
אתם יודעים מה מצחיק?
יש מצב שאני אבוא!!
אבל אני צריך טרמפ לשם
Anyone? |
|
|
| Shahar |
| גיל מה עם רשימה של מי שמגיע?:D |
|
|
| YuVaL |
??אילן
מארק?
מישהו יוצא מפה באיזור עם אוטו במקרה? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- Black Dragon
- fusi
- Glenn-Holmes
- Hell_Copter
- markfeldman
- Meltdown
- MLTK
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- Silky21
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
- YuVaL
וואי איזה מגניייבבב!!!
תחזיקו
Ctrl
במקלדת
ותסובבו את הגלגלת שבעכבר.
זה מגדיל ומקטין את הטקסט באינטרנט אקספלורר.
וואלה רק עכשיו עליתי על זה מגניב!
:crazy: |
|
|
| Shahar |
YO-I
ו
MLTK
שלחתי לכם
PM
תבדקו:D |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחח גיל חזקקק
בקיצר
מישהו מוכן לארגן לי חינם לשם איכשהוא אני עני!
אלי תפעיל קצת קסמים! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
- Black Dragon
- fusi
- Glenn-Holmes
- Hell_Copter
- markfeldman
- Meltdown
- MLTK
- princess cc
- Scorchio
- Shahar
- Silky21
- THE_BLUE_DRAGON
- YO-I
- YuVaL
וואי איזה מגניייבבב!!!
תחזיקו
Ctrl
במקלדת
ותסובבו את הגלגלת שבעכבר.
זה מגדיל ומקטין את הטקסט באינטרנט אקספלורר.
וואלה רק עכשיו עליתי על זה מגניב!
:crazy: |
90
אחוז שגם אני יגיע :)
אם כבר ראיתי אותו בטראנס אנרג'י לפני כמה שבועות אז למה לא בארץ הקודש ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by luckystrike
90
אחוז שגם אני יגיע :)
אם כבר ראיתי אותו בטראנס אנרג'י לפני כמה שבועות אז למה לא בארץ הקודש ... |
תרוצה שאני ירשום אותך ותיכנס ב90 ובלי תור?:D |
|
|
| m0sh |
חברה תבלו
ירון לפי איך שזה נראה עכשיו המסיבה הבאה שלי היא באיביזה 05 ול06
:P |
|
|
|
|