|
Ferry Corsten @ TLV 18.03.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
היום דיברתי עם ג'ון והבאתי לו רשימה של 5 אנשים מוזמנים
הוא הולך לתת בראש...
זה באמת הפסד לפספס אותו הוא יודע לשלב קלאב עם פסאי בצורה מדהימה
אפשר לראות את זה גם ביצירות שלו ושל מיקה קואיסמה
שילוב מעניין ביותר
אני שם
פרי תותח ובאמת דילמה בינו לבין מרקו וי
סעמק
לפי מה שעברנו עם פול ואן דייק באומן נראה לי עדיף פרי
:) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זה באמת הפסד ענק...
וכל שבוע בארץ? לא נסחפנו הה? |
פפפחחחחחח ממרקוס אתה לא מתלהב אבל ממנו אתה כן מתלהב
יפה
וכן כל 4 חודש זה קרוב מאד
כל מקרה אני שם..
| quote: | Originally posted by Black Dragon
היום דיברתי עם ג'ון והבאתי לו רשימה של 5 אנשים מוזמנים
הוא הולך לתת בראש...
זה באמת הפסד לפספס אותו הוא יודע לשלב קלאב עם פסאי בצורה מדהימה
אפשר לראות את זה גם ביצירות שלו ושל מיקה קואיסמה
שילוב מעניין ביותר
אני שם
פרי תותח ובאמת דילמה בינו לבין מרקו וי
סעמק
לפי מה שעברנו עם פול ואן דייק באומן נראה לי עדיף פרי
:) |
מרקו וי יגיע עם ביום שפרי יגיע?!
אולי תוסיף לג'ון עוד מוזמן לרשימה?:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מרקו יגיע לליין שישי לא חמישי אלי.
ככה שכן יש דילמה! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מרקו יגיע לליין שישי לא חמישי אלי.
ככה שכן יש דילמה! |
מגיע בשישי לאומן17? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
פפפחחחחחח ממרקוס אתה לא מתלהב אבל ממנו אתה כן מתלהב
יפה
וכן כל 4 חודש זה קרוב מאד
כל מקרה אני שם..
|
ת'יודע מה, תמחק תפוסטים שלך בנוגע לעניין ואני אמחק את שלי..
או שאתה בכוח רוצה להיכנס איתי לוויכוח, או שאתה פשוט לא מבין מה אתה רושם..
דוגרי לא חושב שיש פה אחד שחושב שהתגובה וההשוואה שלך בין מרקוס לג'ון או בכלל בקשר להעדפות שלי קשורה לנושא...
כולה התבאסתי מזה שאני צעיר שלא יכול להיכנס למסיבה של די ג'יי שאני אוהב... |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מרקו יגיע לליין שישי לא חמישי אלי.
ככה שכן יש דילמה! |
אני יודע שהוא בא בשישי מה קשור? :) |
|
|
| Haoman TraffiC |
| הוא מגיע גם לחמישי וגם לשישי אם זה משנה משהו |
|
|
| m0sh |
| מרקו וי באומן ללא ספק. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ת'יודע מה, תמחק תפוסטים שלך בנוגע לעניין ואני אמחק את שלי..
או שאתה בכוח רוצה להיכנס איתי לוויכוח, או שאתה פשוט לא מבין מה אתה רושם..
דוגרי לא חושב שיש פה אחד שחושב שהתגובה וההשוואה שלך בין מרקוס לג'ון או בכלל בקשר להעדפות שלי קשורה לנושא...
כולה התבאסתי מזה שאני צעיר שלא יכול להיכנס למסיבה של די ג'יי שאני אוהב... |
אפשר להשוות כל דיג'יי לכל דיג'יי
מה שחשוב זה המקצועיות לא הסגנון שהוא מנגן..
וכן מה תרוצה קשה לשכוח תתגובות שך שכל תגובה יותר גרועה מהשניה
לגבי כמה יוצרים |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אפשר להשוות כל דיג'יי לכל דיג'יי
מה שחשוב זה המקצועיות לא הסגנון שהוא מנגן..
וכן מה תרוצה קשה לשכוח תתגובות שך שכל תגובה יותר גרועה מהשניה
לגבי כמה יוצרים |
טוב.. |
|
|
| markfeldman |
| פרי קורסטן בטי אל וי > מרקו וי באומן |
|
|
|
|