return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
[06-05-2005] Tiësto - Asta, Den Haag
View this Thread in Original format
eieregooie
Dus... Dit heb ik vandaag uit betrouwbare bron vernomen... Tijs weer op clubtour in NL? :D
jp
Op rondreis in het kader van de Mickey Mouse House
MaGiK54
Mijn laatste keer Tiesto in Asta was warm/platgedrukt/zuig set........ondanks de verwachte nadelen, is het wel weer een keertje leuk om Tosti in een club te zien :)
Dj_Day-V
Onee de kleuters beginnen weer:rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Onee de kleuters beginnen weer:rolleyes:


Ik hoop dat je er niet mij mee bedoelt, want ik gaf gewoon mijn mening van de laatste keer Asta met Tiesto en dat was echt geen pretje verdrukking 40 graden boven het vriespunt en Tiesto draaide een inspiratieloze set, één van de slechste van de +/- 50 setjes die ik van de beste man heb gehoord.....dus ik vind van me zelf dat ik genoeg vergelijkbaar materiaal heb om deze asta-avond met Tiesto af te kraken.

Maar als meneer het beter weet, dan hoor ik het graag......
SnuggLe
Denk dattie JP bedoelt.... Snap ook niet waarom je dat zegt JP, dacht dat jij eerst ook zo vol van hem was.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Onee de kleuters beginnen weer:rolleyes:


Jij ben hier nog wel het dichtste bij het kleuterschap met je 15 jaar :D
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Jij ben hier nog wel het dichtste bij het kleuterschap met je 15 jaar :D


HAHAHAHAHAHAHA:stongue:

:o
jp
Tiesto is geen club DJ maar een popster die zijn koninkrijk regeert vanaf Magikal Mountain. Van Tokyo tot Sydney is de naam Tijs Verwest synoniem voor een nieuwe wereldgodsdienst genaamd 'dance'. Beatrix is haar status als vertegenwoordiger van Nederland al lang verloren, in plaats van lintjes worden er nu plaatjes gemixt. Bang om het contact met het volk te verliezen heeft de trancevoorlichtingsdienst besloten volksfeesten te organiseren op lokaal niveau, waarbij een afspiegeling van het dancepubliek aanwezig mag zijn.

Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.

Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.
MaGiKaL_MiKe
quote:
Originally posted by jp
Onwennig aan de intieme locatie zal Tiesto al snel de muren op zich af zien komen. Het wordt van kwaad tot erger als tientallen meisjes flauwvallen bij het bestormen van het podium. Het draaien gaat helemaal niet meer als Tijs last begint te krijgen van z'n chronische RSI. Handtekeningen uitdelen zal nu wel ook niet meer lukken.

Nee, onze held wil terug naar de heuvel, het stadion, het grote plein met de neonreklames. Daar is hij op z'n best, daar voelt hij zich op z'n gemak.


Daar is hij op zijn best? pardon? laatste keren in het Gelredome was zijn mixen en platenkeus nou niet dat je zegt "op zn best".

Nee, tijs komt veel beter tot zn recht in clubs. Ik heb laatst nog een set gehoord van hem in een engelse club. Dat was echt goed! mixen strak goede platen alles klopte!

Ik kijk dan ook erg uit naar dit feestje. Nu hopen dat de asta de boel niet te vol laat lopen, maarja we kunnen dan ook niet alles hebben he....of wel?

MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Daar is hij op zijn best? pardon? laatste keren in het Gelredome was zijn mixen en platenkeus nou niet dat je zegt "op zn best".

Nee, tijs komt veel beter tot zn recht in clubs. Ik heb laatst nog een set gehoord van hem in een engelse club. Dat was echt goed! mixen strak goede platen alles klopte!

Ik kijk dan ook erg uit naar dit feestje. Nu hopen dat de asta de boel niet te vol laat lopen, maarja we kunnen dan ook niet alles hebben he....of wel?


Volgens mij bedoelt Jee Pee het allemaal een beetje cynisch ;)

En ik ben bang dat de Asta wel te vol raakt.....verleden keer hadden ze de hele avond de muziek van Misja Helsloot en Montana doorgeschakeld naar de kleine zaal, zodat het niet te vol was in de hoofdzaal....net voordat Tiesto begon, ging er één of andere dj in de kleine zaal draaien, zodat die zaal leegstroomde en iedereen ging naar de hoofdzaal en helaas was deze zaal niet berekend op dit soort aantallen, waardoor iedereen in de verdrukking kwam......
jp
Als er niks anders te doen is wil ik best wel een kijkje nemen heur
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement