|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| Ik ga lekker heen en weer rennen :D |
|
|
| SnuggLe |
| Op veler verzoek doe ik mijn 'wie heeft de langste' shirt maar weer aan :) Had hem eigenlijk al aan de wilgen gehangen, wegens teveel jaloers blikken :p |
|
|
| eieregooie |
| Tis wel echt een B2B avond zeg 2 april... Niet alleen hier maar ook op het belgenfeestje... Toch wel jammer dat ik dus niet in de Asta kan zijn :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Tis wel echt een B2B avond zeg 2 april... Niet alleen hier maar ook op het belgenfeestje... Toch wel jammer dat ik dus niet in de Asta kan zijn :( |
Damn, dacht dat je hier zou zijn Ei! Jammer maar helaas! Had wel effe een biertje willen drinken! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Damn, dacht dat je hier zou zijn Ei! Jammer maar helaas! Had wel effe een biertje willen drinken! |
Heb je nu geen bier in je koelkast dan? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Heb je nu geen bier in je koelkast dan? :p |
Neuj... heb alleen nog whisky staan :cool: |
|
|
| Stephan B |
| quote: | Originally posted by Roger
pff 2 zalen en ik weet nog niet waar ik naar toe wil:rolleyes:
moeilijk kiezen!
Menno de Jong
Kyau vs. Albert
Likwit
Passiva vs. Leon Bolier |
hehe nie zeiken slet, dat word gewoon om de 30 minuten swappen van boven naar beneden :p
Maar affin...de andere helft van de Intuition flyer crew is er ook bij de 2e :cool: Word gezellig, kan gewoon niet mis met zo'n line-up :) |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Tering en nog es tering!
Helaas kan ik hier niet bij zijn, want dan viert me vriendin haar verjaardag:mad:
|
Wat heb jij voor vriendin, damn! ;)
Volgend jaar is ze vast nog een keer jarig! :rolleyes: Geen gezeur, tot volgende week! |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Wat heb jij voor vriendin, damn! ;)
Volgend jaar is ze vast nog een keer jarig! :rolleyes: Geen gezeur, tot volgende week! |
idd
of je neemt dr gewoon mee:D een betere verjaardag kan ze zich niet wensen:p |
|
|
| nz-fan |
*still counting the days *
3 days left :D :D :D :D
btw. meeting point?
greetings
:) |
|
|
| TOR |
was hier erg graag bij geweest :(
nu ja, BeTA-party wordt ook vet :D |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by nz-fan
*still counting the days *
3 days left :D :D :D :D
btw. meeting point?
greetings
:) |
Im too busy running to come to a meeting;) :p |
|
|
|
|