return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 15)
View this Thread in Original format
Donna
JP heeft een laarzen fetish...
Partyhardy!
Tof om Likwit nu eens live gehoord te hebben :) Overigens is die zaal 2 gewoon een ruk zaal, daar krijg je hoe dan ook geen sfeer door die stoelen en de te kleine "dansvloer" Volgende keer Likwit in de hoofdzaal! hehe :cool:
Verder begin van Passiva gehoord en dat klonk ook lekker :) Onder meer zijn In The End in de Santiago Nino & Hydroid Remix (die remix was het toch?) gehoord en dat klonk goed iig! :D

en weet iemand toevallig de titel van de openingstrack van Kyau vs Albert? klonk super! :cool:
LeonB
Was zeker een tof feestje :)

Cool dat er een aantal TA-ers aanwezig waren bij het setje van Galen en mij!
eieregooie
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Overigens is die zaal 2 gewoon een ruk zaal, daar krijg je hoe dan ook geen sfeer door die stoelen en de te kleine "dansvloer"


De laatste keer dat ik in zaal 2 stond ging het dak eraf met Sander Van Doorn :D
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
De laatste keer dat ik in zaal 2 stond ging het dak eraf met Sander Van Doorn :D


jaaaaaaaaaa dat was kewl :toocool:
Tomaz
quote:
Originally posted by LeonB
Was zeker een tof feestje :)

Cool dat er een aantal TA-ers aanwezig waren bij het setje van Galen en mij!

Goeie set man! Maar jullie volume stond wel wat hard in 't begin, arme oortjes van me zijn al zo gevoelig :p
Tomaz
Woohoo, de bling bling fiets! Hoe goed!
jp
Pics: http://www.pvdplanet.net/T-NU/ (deze zijn direct linkbaar)

De Asta is veel te donker.
Donna
Nouh k vinnet geluid in zaal 2 wel ok,en te hard kanniet,beuken!
Gevoelige oortjes zijn 4 mietjes:)
Donna
holy ,vergeten dat ik er toch nog op 1 stond;p

Het hasjteam,maar de foto's lukten beter he Bram?:D

LeonB
quote:
Originally posted by Tomaz
Goeie set man! Maar jullie volume stond wel wat hard in 't begin, arme oortjes van me zijn al zo gevoelig :p

thx :)
Ja Galen is een aantal keer de dansvloer op gegaan om ff te checken voor het geluid, dat was ff jammer ja. Opzich hadden we het volume niet omhoog gegooid na Likwit hoor :)
Tomaz
quote:
Originally posted by LeonB
thx :)
Ja Galen is een aantal keer de dansvloer op gegaan om ff te checken voor het geluid, dat was ff jammer ja. Opzich hadden we het volume niet omhoog gegooid na Likwit hoor :)

Zag 't ja, op een gegeven moment draaide Galen de gain een kwartslag terug :)

Dat zaaltje heeft 't net niet vind ik. Leuk met die bioscoopstoelen, maar de dansvloer komt niet tot z'n recht.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 
Privacy Statement