return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by eXos
Waarom noemen ze het geen Reason Records.

Kan je al die kiddies die met reason plaatjes maken onder dumpen!


LoL! :D :D
DJ_Siesta
wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig? :rolleyes:.
Passiva
quote:
Originally posted by eXos
Waarom noemen ze het geen Reason Records.

Kan je al die kiddies die met reason plaatjes maken onder dumpen!


Jammer dat de platen die daar nu al getekend zijn allemaal met Cubase gemaakt zijn :)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig? :rolleyes:.


Ja tuurlijk is het leuk voor hem, maar waarom krijgt hij nu al een eigen label? Is het trance-wereldje nou zo wanhopig geworden dat van alle kanten nieuwe lui 'geronseld' moeten worden, die zich (naar mijn mening) nog niet echt bewezen hebben? Perry O'Neil werd bijvoorbeeld ook al vrij snel aan het roer gezet bij EE (maar doet het daar goed).
Waarom is dat? Zijn we toe aan nieuwe helden? Raken we uitgekeken op de gevestigde orde (ouwe garde)? Heeft de nieuwe 'reason/cubase-generatie' de touwtjes al zo sterk in handen? Moet een DJ tegenwoordig naast goed plaatjes kunnen draaien en hits maken ook een eigen label hebben om van betekenis te zijn?
eieregooie
Ik raak wel degelijk uitgekeken op de ouwe garde... Muv van enkele (in mijn ogen) echte toppers dan :)

Maarre... ik had de indruk dat het meest interessante nieuws hier het feestje is... Of heb ik dat mis?
Original
quote:
Originally posted by eieregooie

Maarre... ik had de indruk dat het meest interessante nieuws hier het feestje is... Of heb ik dat mis?


Dat heb je zeker niet mis.:D Vorige (gratis) t.nu feestjes waren zeker relaxed, dus ga hier ook proberen bij te zijn.

Dat die gozer zijn eigen label krijgt is leuk voor hem, kan mij vrij weinig boeien. Als ie er leuke plaatjes op uitbrengt beluister ik ze graag.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Original
Dat heb je zeker niet mis.:D Vorige (gratis) t.nu feestjes waren zeker relaxed, dus ga hier ook proberen bij te zijn.

Dat die gozer zijn eigen label krijgt is leuk voor hem, kan mij vrij weinig boeien. Als ie er leuke plaatjes op uitbrengt beluister ik ze graag.


De after was boeiender de laatste keer :D
Estuera
Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang.
Tomaz
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
wat een kinderachtige reacties hier. Is toch gaaf voor die gozer dat het zo goed gaat met hem, gunnen we andere dan nooit meer iets tegenwoordig? :rolleyes:.


Ik ben nog steeds fan van jou Ovide remix Gerrit :D

Ben je daar mee binnen gelopen of niet? ;)
Tomaz
quote:
Originally posted by Estuera
Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang.

Jij verzorgt het belangrijkste werk voor de labels! Goed bezig man met Castamera!

BaRTeZ
quote:
Originally posted by Estuera
Toch wel een aantal kansloze reacties hier hoor. Een label 'krijg' je niet maar begin je gewoon, iedereen kan dit gewoon doen dus als je denkt dat je zelf iets toe te voegen hebt aan de scene ga dan vooral je gang.


Zit wat in ja, deels mee eens. Maar het gaat een sublabel worden van Fundamental. Een soort moeder de gans voor deze twee jongens. In dat opzicht krijgen ze het dus, want ik denk niet dat als ik daar aankom kloppen met mijn onbekende kop en mijn reason repertoire (overigens alleen maar wat geklungel van 10 sec.) dat ze me gelijk een nieuw sublabel 'geven'. Deze twee gasten hebben een paar hitjes en zijn dus wel welkom.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Tomaz
Ik ben nog steeds fan van jou Ovide remix Gerrit :D

Ben je daar mee binnen gelopen of niet? ;)



hahaha, zou wel een mooie release zijn voor intuition denk je niet :p.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement