|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
kreeg gister de flyer in handen, en het ziet er toch wel aantrekkelijk uit!
maar eens kijken wat we doen:D |
|
|
| Roger |
| mooie flyer he:D :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Roger
mooie flyer he:D :p |
:p |
|
|
| Decibel Device |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jongens, in het kader van het bericht van MdJ worden we op Clubcharts al 'homo's' genoemd. Is dat niet lief?:gsmile:
http://forum.clubcharts.nl/topic/35573/1/50
Ene thomazzzz zegt daar: |
jou :D Ik heb het echt niet over alle TA'ers hoor ;)
Line-up ziet er wel vet uit btw, ff kijken of ik hier bij kan zijn. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Decibel Device
jou :D Ik heb het echt niet over alle TA'ers hoor ;)
Line-up ziet er wel vet uit btw, ff kijken of ik hier bij kan zijn. |
;) Welkom, welkom :p |
|
|
| Donna |
| Nouh,ik ben hier wel te vinden hoor,gezellie!:) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh,ik ben hier wel te vinden hoor,gezellie!:) |
mooi mooi! |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by Roger
mooie flyer he:D :p |
Hehehe. :D
En goed uitgedeeld door de flyering crew :) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by MdJ
Hehehe. :D
En goed uitgedeeld door de flyering crew :) |
whehe :D
ik ga vanmiddag even in dan bosch spammen;) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben hier nu 99% zeker aanwezig.
Ik heb al eeuwen geen foto's gemaakt voor Partyflock, dus dit is een mooie gelegenheid om daar weer eens een leuk setje voor neer te zetten. Ze zitten nl. te morren daar, dus het moet maar weer eens een keer ;) |
|
|
| Roger |
pff ik heb er nu wel zin in! maar moet dus nog maar eventjes wachten:(
keertje asta is wel weer iets waar ik naar uitkijk:cool: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Roger
keertje asta is wel weer iets waar ik naar uitkijk:cool: |
ik ook, al was het alleen maar om de stapel muntjes op te maken die ik hier nog heb liggen! :D |
|
|
|
|