|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Talla2XLC, dat was vroegah mijn held! |
Nou doe eens retro dan en kom ook een kijkje nemen :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MdJ
Nou doe eens retro dan en kom ook een kijkje nemen :D |
Doe ik maybe ook wel, doe ik maybe ook :) Tis toch gratis, dus why not? Vorige keer ook goed vermaakt, maar dat kwam meer door de TA's dan door de muziek. |
|
|
| @win |
Wederom een vette line-up, ik snap alleen niet waarom die BeuQQer van een Talla er tussenstaat...
Wordt echt kiezen tussen dit feest en de b2b van Ei en Freezel op het BETA-feest... |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by @win
Wederom een vette line-up, ik snap alleen niet waarom die BeuQQer van een Talla er tussenstaat...
Wordt echt kiezen tussen dit feest en de b2b van Ei en Freezel op het BETA-feest... |
Talla is gewoon een trance DJ hoor, misschien wat meer richting de Tech'trance. :) |
|
|
| Original |
Relaxte line-up.
Hopelijk doet niet weer een of andere malloot een bommelding zodat ik weer een uur in de file sta.:D |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Original
Relaxte line-up.
Hopelijk doet niet weer een of andere malloot een bommelding zodat ik weer een uur in de file sta.:D |
Nee inderdaad, was minder prettig... :(
Lekkere line-up! Heb er zin in :) |
|
|
| tijs08 |
Leuke line-up voor trance minded people :)
Ik ben vooral erg blij met de komst van Likwit. Vorige keer was het hij een groot gemis!
Vraagje aan Menno, heb je al een timetable of kan ik er vanuit gaan dat Likwit begint, gezien zijn draaistijl? :cool: |
|
|
|
|