|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Oh heb ik de eer?:D
Heb geweldig genoten,sfeertje was weer dik in orde en 2 Kimito : U rocked compadre!:D
The last track u picked out very well,no words needed;)
Compliments to yer back2back partner aswell,u both are a VERY nice team!:D |
|
|
| Menno |
Om het laatste moment toch maar besloten om te gaan en ik heb er zeker geen spijt van gehad.
Menno de Jong begon al lekker aan het begin en doordat hij eindigde met ' Confirmation' en ' Castamara' kon mijn avond al niet meer stuk.
Tijdens Kyau en Albert heb ik helemaal genoten. Dit kwam mede door hun muziek maar ook door die kerel (kyau of albert?) die de hele set helemaal uit zijn dak ging.
Misja Helsoot draaide boven verwachting erg goed en wat harder dan normaal gesproken volgens mij. Hoogtepunt was 'Love Theme Dusk':crazy: , dit wordt voor mij echt een van de superplaten van 2005.
Kortom een heel erg geslaagd feest. |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
echt een SUPER geslaagd feestje!
Heerlijke platen gehoord, er hing een goede sfeer, echt top.
Enigste jammerlijke was dat ik wel behoorlijk wat platen dubbel gehoord heb, gelukkig waren dat dan nog wel goede nummers dus het was geen ramp.
Liquid Love
Senorita
Massive Motion
die oa 2 (of meer) keer gehoord. |
|
|
|
|