|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MdJ |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Helemaal mee eens! Zeg Menno, kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten? :p |
Ik ben de laatste loodjes aan de line-up aan het leggen. Altijd heeel erg moeilijk om allemaal geregeld te krijgen. Maar denk dat het weer een topper gaat worden, voor ieder wat wils!
En het is weer gratis natuurlijk... morgenavond hopelijk de lineup officieel online! Ik hou het nog even spannend, maar als je goed rondkijkt op websites kun je misschien al wat hints vinden :D
Gewoon weer een topper dus!!! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Komt Likwit deze keer wel? :toocool: |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Komt Likwit deze keer wel? :toocool: |
Dat zou wel vet zijn, stond vorige keer een beetje voor jan lul te wachten op em daar.:wtf: :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Original
Dat zou wel vet zijn, stond vorige keer een beetje voor jan lul te wachten op em daar.:wtf: :D |
ja precies...
En zou mooi zijn als Likwit kwam! Hopelijk draait hij vroeg, kunnen we daarna door naar zijn maatje Ozgur :D (als de entree toch gratis is :) ) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Ah, (clown) Misja is dr sowieso weer bij samen met Precision volgens zijn agenda,
Saturday 2 - 4
Den Haag
ASTA (TBA)
playing a 2 hours b2b set with Presicion |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
En zou mooi zijn als Likwit kwam! Hopelijk draait hij vroeg, kunnen we daarna door naar zijn maatje Ozgur :D (als de entree toch gratis is :) ) |
my thoughts exactly :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MdJ
Tim is op vakantie |
Alweer? :p |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Alweer? :p |
Haha, my bad... hij was de verzorgende lieve vent aan het uithangen want iedereen was ziek! Griep heerst een beetje hier!
Likwit zou best wel eens kunnen hehe. :) |
|
|
| eieregooie |
Wat liev  |
|
|
| visje |
| ik neem aan dat leeftijd 18 zoals vorige keren 18 is? Zou et nogal klote vinden dat ik met mijn 19 jaar niet binnen kom zoals zo vaak daar in de asta :whip: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MdJ
Likwit zou best wel eens kunnen hehe. :) |
:D
Then i'll be there! :cool: |
|
|
|
|