|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha, zou wel een mooie release zijn voor intuition denk je niet :p. |
Haha! Even aankloppen bij Menno! |
|
|
| Rich-Art |
Respect voor de mannen. Tof dat ze hun eigen sublabel zijn begonnen! Ik hoop voor ze dat ze een succesvolle toekomst toegemoet gaan met veel vette releases.
Ook al vinden sommige mensen het starten van dit label niet goed of te vroeg.. ze doen wel hun eigen ding! creativiteit en originaliteit moeten we alleen maar aanmoedigen vind ik :D
Ik kom wel naar het feestje in de Asta als ik geen belangrijke wedstrijd moet voetballen. |
|
|
|
|