return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 17)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Hoe lang gaat dat nog duren denk je? :)


Voor jullie hopende heel lang......dat ik offline ben :toothless
Nee maar kan op mijn werk al weer internetten. Maar thuis nog niet, dus kan ik ook niets uppen... Ik probeer het via een vriend wel even morgen.
nz-fan
quote:
Originally posted by MaGiK54
We are Dutch so, free = good and paying = bad, we are cheap bastards :D :D :toothless

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:

Canīt believe it *gg*

The most events in NL are expensiver than in Germany ( if we have a good one :rolleyes: ;) )

greetings
:)
@win
quote:
Originally posted by MdJ
Vet man, ben erg benieuwd!

Iig. erg bedankt iedereen die er was! :D

Ben alweer bezig met volgende event, ziet er naar uit dat dat 9 Juli gaat worden, weliswaar met een mega kleine entrance fee (3 euro ofzo), maar onwaarschijnlijk veel waar voor je geld!

:)

Edit: Nog even over de minder positieve comments over zaal 2... het was daar niet zo druk... dan heb je al snel geen sfeer. Als het daar druk is, heb je een erg vette ruimte, en is het geluid ook meteen niet zo rommelig! Volgende keer wordt er (mede dankzij de opmerkingen hier) meer aandacht aan besteed!


Prima dat je entree gaat vragen! Zo houdt je iig fout volk dat op het woord gratis afkomt buiten de deur. De liefhebbers vinden het toch geen ramp om een kleine bijdrage te betalen :)

Beter dat het dan weer op een vrijdag wordt! Dan rijden de treinen tenminste weer een beetje vroeg :p
Freezel
^ 9 juli is een zaterdag en tegelijk met Sensation Blek ;) keuzes keuzes :D
@win
quote:
Originally posted by Freezel
^ 9 juli is een zaterdag en tegelijk met Sensation Blek ;) keuzes keuzes :D


Je legt me hier wel voor een serieus blok :rolleyes: :p
Freezel
quote:
Originally posted by @win
Je legt me hier wel voor een serieus blok :rolleyes: :p


Geef nou maar toe :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by nz-fan
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :haha: :haha: :haha: :haha:

Canīt believe it *gg*

The most events in NL are expensiver than in Germany ( if we have a good one :rolleyes: ;) )

greetings
:)



That's why I will be in Berlin on the 9th of july, Love Parade weekend:toothless
jp
3 Euro houdt de pubers wel buiten ja :stongue:
@win
quote:
Originally posted by Freezel
Geef nou maar toe :D


Ik geniet altijd zo van het gehak en gezaag van Dana(o), Loena, Pavo en consorten!

*schrikt wakker uit een nachtmerrie!*
SnuggLe
Iedereen de foto's op Partyflock btw al gezien?
Zijn er niet veel, maar toch ;)

http://partyflock.nl/gallery/37582/PUSERID/4240.html

Menno (of iemand anders), als je nog een foto op origineel formaat wil hebben, dan hoor ik het wel (pm)

jp
quote:
Originally posted by @win
Ik geniet altijd zo van het gehak en gezaag van Dana(o), Loena, Pavo en consorten!

*schrikt wakker uit een nachtmerrie!*


Nee serieus, wat is hier nou mis mee?

download video

:disbelief
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Nee serieus, wat is hier nou mis mee?

download video

:disbelief


haqqen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement