|
[02-04-2005] Intuition Recordings Launch Party (trance.nu v4) - Asta, Den Haag (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Roger
Im too busy running to come to a meeting;) :p |
loooooooooooooooooooooool :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Yeah.......... could be ;)
If you like you can join us GTA´s around 23.15 pm at Menno´s Set in front of the DJ *ggg*
Greetings
:) |
|
|
| SnuggLe |
LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin? :D :D :D
Maar ja dames en heren, is er een meeting? |
|
|
| Roger |
| Ik stel voor bij onze huisTAer Galen:) om 1 uur ofzo |
|
|
| Donna |
feeeeeestje!!
Was bijna vergeten dat dit de afspraak met mezelf was heen te gaan,poeh! Just in time:D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LoL, volgensmij weet ik nog wel wie dat zijn van de vorige keer, niet @rwin? :D :D :D
Maar ja dames en heren, is er een meeting? |
Zeg Bram, het zal me aan mijn REET roesten... :rolleyes:
:p :toothless
Helaas zit ik morgen in Belgie dus geen deja-vu deze keer ;) |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by @win
Zeg Bram, het zal me aan mijn REET roesten... :rolleyes:
:p :toothless
|
:toothless |
|
|
| jp |
Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan
Dus... tot morgen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Kom misschien ook nog wel ff een uurtje buurten, maar heb eerst elders verplichtingen in Den Haag, dus als ik kom, ben ik laat. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ik moet helaas Hardbass voorbij laten gaan
Dus... tot morgen :D |
Wederom een feest waar wij elkaar niet tegen zullen komen... :p
| quote: | Originally posted by @win
Helaas zit ik morgen in Belgie dus geen deja-vu deze keer ;) |
Je weet dat ik rij he? :D |
|
|
| ahp2002 |
| knalluh vanavond! iedereen die komt: TOPPIE |
|
|
| Tomaz |
| Heb er weer zin in zeg!! |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Heb er weer zin in zeg!! |
Zelfde hier :D |
|
|
|
|