return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
New Wave
gossie, hey......tis al bijna de 29ste.......volgende week zaterdag.........


wat gaar, achter op kaartje staat dat al het foto apparatuur wordt ingenomen.....wat een nerds........en binnen mag je zeker wel van die weggooi kutzooi kopen.....stelletje uitzuigers.......way the go ID&T...wat gaan we met die fototoestellen doen? relluh?.....................nerds!!!!!!!!!

Maaruh ik heb der zin in, en der komen best veel luutjes.....voor zoveel mensen ga ik geen groente meenemen hoor.....latox!!
magrec
quote:
Originally posted by TimeportE

dus het idee van magrec gaat nie door om daarna nog naar een liveset met iedereen heen te gaan... was trouwens nie eens zon slecht idee.. :):)



euh dat idee van miss prox is ook niet zo'n slecht idee hoor :p
FF kijken of ik nog een recentelijke foto van mij ergens heb liggen..

kijken of ut zo lukt via fortunecity te linken...



Op 1e foto ben ik de linkse en op de ander de rechtse maar da was wel duidelijk dacht ik......hehe dat was echt een superfeesie...(we all live in a yellow submarine....)
hehe nog ff wat andere foto's.....(thnx 2 arnout 4 the picturesss...)

Super vette plaat
Little Theseus
Uhh ja dan moet ik er ook maar ff aan geloven denk ik.
Tis toevallig dat ik voor school een webcam moest lenen en die ff moest testen (vandaar lekker verknaakt), kheb verder bijna geen foto's van mezelf op de comp.




Flipper01
quote:
Originally posted by Little Theseus
Tis toevallig dat ik voor school een webcam moest lenen en die ff moest testen (vandaar lekker verknaakt), kheb verder bijna geen foto's van mezelf op de comp.


Houden zo!! :p :p :p
Jorden
Ik ben nieuw op het TA-forum (niet op de site!), ik kom wel naar Innercity maar ik denk nog niet naar deze meeting... misschien volgende keer, als ik jullie wat beter ken :)
Obi
quote:
Originally posted by New Wave
wat gaar, achter op kaartje staat dat al het foto apparatuur wordt ingenomen.....wat een nerds........en binnen mag je zeker wel van die weggooi kutzooi kopen.....stelletje uitzuigers.......way the go ID&T...wat gaan we met die fototoestellen doen? relluh?.....................nerds!!!!!!!!!


Wegwerpcamera's worden NIET ingenomen. Die mag je gewoon mee naar binnen nemen. Alleen reguliere en digitale camera's zijn niet toegestaan (en die worden ook niet verkocht binnen).

Misschien wel handig voor de Innercity-gangers om DIT en DIT even te lezen.
magrec
quote:
Originally posted by Obi


Wegwerpcamera's worden NIET ingenomen. Die mag je gewoon mee naar binnen nemen. Alleen reguliere en digitale camera's zijn niet toegestaan (en die worden ook niet verkocht binnen).

Misschien wel handig voor de Innercity-gangers om DIT en DIT even te lezen.


das toch mooi he zulke dingen worden door 10% (ruime schatting) van de bezoekers gelezen en dan maar hopen of iedereen zich er aan houdt.......
New Wave
wat stom.......een reguliere camera die niet mag?!?! dus gewoon zo'n klein stom plastic kut apparaatje (MET DEZELFDE FUNCTIES ALS EEN WEGWERPCAMERA, en ga me niet het verschil uitleggen obi want ik heb net 4 jaar camera-techniek op school gekregen) mag je niet meenemen...wow, stel je voor dat ik met mijn reguliere camera dezelfde foto's maak als met een wegwerpcamera......gohhey......wat een nerds.......
Bellie
quote:
Originally posted by Jorden
Ik ben nieuw op het TA-forum (niet op de site!), ik kom wel naar Innercity maar ik denk nog niet naar deze meeting... misschien volgende keer, als ik jullie wat beter ken :)


Watje :D

GREETZ!!
Bellie
Ok dit zijn volgens mij alle mensen die naar IC gaan.Maar of ze ook allemaal op de meeting zullen verschijnen zien we daar wel.

Little Theseus
magrec
bashv
Bellie
M5
HiGH_NrG
Boss
Mido
Remy-D
HaZZa
Miss Proximus
-TAIS-
TimeportE
Yarnie
John
Partyhardy
Superdopey
dj_highforce
Jukx
YojiBiomehanika
Rudy
michiel
mafiasven (????)
New Wave
Blighty

GREETZ!!

freeflytim
wa hoo
Obi
quote:
Originally posted by New Wave
wat stom.......een reguliere camera die niet mag?!?! dus gewoon zo'n klein stom plastic kut apparaatje (MET DEZELFDE FUNCTIES ALS EEN WEGWERPCAMERA, en ga me niet het verschil uitleggen obi want ik heb net 4 jaar camera-techniek op school gekregen) mag je niet meenemen...wow, stel je voor dat ik met mijn reguliere camera dezelfde foto's maak als met een wegwerpcamera......gohhey......wat een nerds.......


Als je een evenement organiseert waar 42.500 mensen op afkomen kun je niet alles met alle subtiliteit doen. Wij moeten ergens een grens trekken. Die grens hád kunnen liggen bij amateurcamera's (bijvoorbeeld tot 35 mm lens).
Maar aangezien dat een hoop gedoe bij de visitatie kan opleveren (onze securitymedewerkers verplichten wij NIET een 4 jarige opleiding van camera-techniek tot herkenning van elke camera), en óók de meeste bezoekers kunnen verward raken door specialistische terminologie, proberen wij ons beleid zo duidelijk mogelijk te maken. Duidelijker dan 'alleen wegwerpcamera's' lijkt mij niet makkelijk om te bereiken.

Ik denk dat wij de bezoekers goed tegemoet komen door wegwerpcamera's toe te staan.

Have Fun @ Innercity.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement