|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| mag mijn spandoekje wel naar binnen? :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Bellie
Ok dit zijn volgens mij alle mensen die naar IC gaan.Maar of ze ook allemaal op de meeting zullen verschijnen zien we daar wel.
Little Theseus
magrec
bashv
Bellie
M5
HiGH_NrG
Boss
Mido
Remy-D
HaZZa
Miss Proximus
-TAIS-
TimeportE
Yarnie
John
Partyhardy
Superdopey
dj_highforce
Jukx
YojiBiomehanika
Rudy
michiel
mafiasven (????)
New Wave
Blighty
GREETZ!! |
Tering, wat een lijst zeg...
Waarom loop ik net dit feest mis:( |
|
|
| Robvef |
| OK, ik ben dus al lange tijd niet meer "actief" op het forum (vanwege drukte op mijn werk), maar ik ga ook naar IC en zal dan ook zeker aanwezig zijn op de meeting. C Ya'll |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
mag mijn spandoekje wel naar binnen? :) |
watvoor text staat erop?? of wordt dat een verassing?...owja..enne hoeveel vierkante meter beslaat dat spandoek!? :) |
|
|
| New Wave |
gohey.....en waarom is die grens gesteld? leg mij dat eens uit?..ik zag vorig jaar ook vrouwtjes met lieve poedelkontjes (gheghe, ze zijn zooooooooo mooi altijd :eyes: :eyes: :p) met van die cameraatjes, nou ik zie de duivel al in hun, dik hard relluh met cameraatjes.......vorig jaar ging het toch ook goed?.....wat is DE rede om geen DOOD normale cameraatjes toe te laten......das toch een grens van niets......enhey.......die rechten van beelden van Innercity worden toch geschonden.....je kan alleen rechten maken op je EIGEN werk....niet op decor ofzo, op light FX, of op vrienden van mij...of andere.......dat kan je namelijk niet als openbare doeleinde gebruiken.......en als het via een digi camera kan, kan het ook via zo'n kutapparaatje.....dus wordt het ook als openbare doeleinde gebruikt........en inderdaad, fotootjes komen netjes in een boekie te zitten van de mensen prive......denk je dat ik jouw hoofd door mijn lens wil hebben.......die rechten mag je lekker zelf houwe..........
En ach, stel dat er een foto van Innercity van een of andere nerd in de krant komt....gebeurt toch niet.....want de pers WIL graag een perskaart (or wha evah) om overal zijn foto te maken........waarvoor die drukte.......maarja............ik zal het wel niet snappen..... |
|
|
| Nastra Azzurro |
| ik hoor ook op het lijstje peeps:p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by M5
watvoor text staat erop?? |
Pijpen beffen 10 gulden :p:p:p
j/k:p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Pijpen beffen 10 gulden :p:p:p
j/k:p |
hahahahaa.....omg :stongue: optimus die was echt fantastisch :) mijn vriend en ik hebben ons blauw gelachen :)
ne maar er komt gewoon tranceaddict ofzo op te staan, zodat iedereeen de meeting kan vinden :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Tering, wat een lijst zeg...
Waarom loop ik net dit feest mis:( |
Omdat ik er niet ben, dat weet je toch. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Omdat ik er niet ben, dat weet je toch. Hoef je je echt niet voor te schamen hoor... |
sssttt, niet verder vertellen dan. |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by New Wave
blablablablablabla
maarja............ik zal het wel niet snappen..... |
Indeed. |
|
|
| New Wave |
| kheb hier zo'n groot boek liggen over alles met kopie rechten inclusief fotografie rechten enzo.......best interresant.........neu, ik snap der niets van.................. |
|
|
|
|