|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| mafiasven |
| naja ik zou graag willen meeten wordt alleen moeilijk, heb ook meeting van ander forum :) :+ |
|
|
| Miss Proximus |
t is maar net waar je prioriteiten liggen :)
dusse....hoe laat was die meeting oko al weer guys? :) |
|
|
| HaZZa |
Eeehh ik d8 dat jij altijd de mevrouw was die alles altijd zo goed wist met parties n raves n meetings ensow...
0:30 in de chillout (check mapje maar ff (1e post)) |
|
|
| HaZZa |
Heb vandaag mn E-shirt binnengekregen. Wordt wel een kewle uotfit
newayz, hoe herkent iedereen elkaar daar?
Misschien handig dat iedereen beschrijft wat ze gaan dragen?
Ik snap wel dat een grote grope opvalt, maar wie is wie?
Ik ken de namen wel, en Prox kent ik ook wel van gezicht, maar verder dan een paar andere Ta's ken ik weinig mensen van gezicht.
En waarom reageert er niemand meer?
Lijkt wel of deze thread uitgestorven is |
|
|
| New Wave |
WWWHHHHHAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA............ik ga toch ook maar naar Innercity......denk als ik nie ga dat ik dan spijt krijg.............ben bij alle nog geweest.....moet gewoon weer.........duz TA meeting in de Techno zaal? :p
hoe ik ga......? zwarte broek, wit t-shirt.....grijze blouse........Dommel b-short.......2 witte sokken.....leger-kistjes met Nike Air Max inlegkruisjes en haar op mijn hoofd.....................spreek me maar aan.....ik ben vast de enige tussen al die kanaries en wegwerkers............... |
|
|
| HaZZa |
Ja wrom ga je niet freaky heen dan?
is veew vetter... |
|
|
| New Wave |
| freaky gaan kost $$$ en da heeft New Wave niet. |
|
|
| HaZZa |
Vorig jaar een pakkie gehuurt
kostte me totaal 60 piek
is nie duur geloof ik... |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Ja wrom ga je niet freaky heen dan?
is veew vetter... |
niet iedereen heeft behoefte aan aandacht... ;)
owja ik zal ook nog even posten wat ik aandoe: rode longsleeve met daaronder een camel broek van katoen en ook mijn camelkleurige gympies...:)
enne ik ben waarschijnlijk in het gezelschap van een wegwerker..:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
niet iedereen heeft behoefte aan aandacht... ;)
owja ik zal ook nog even posten wat ik aandoe: rode longsleeve met daaronder een camel broek van katoen en ook mijn camelkleurige gympies...:)
enne ik ben waarschijnlijk in het gezelschap van een wegwerker..:) |
Bij mij vroegen ze vorig jaar ook of ik een straat ging aanleggen......ik had ook zo'n wegwerkers jasje aan.........nerds.......... |
|
|
| blighty |
Hi all,
Misschien een beetje laat, maar mijn naam kan nu ook toegevoegd worden aan de lijst van Innercity gangers!!:)
Greetz,
Blighty |
|
|
| YojiBiomehanika |
| IC word vet!!!!! |
|
|
|
|