|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Spad |
I wanna go :(
* sulks * |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Spad
I wanna go :(
* sulks * |
don't worry fool :D your time will come! :)
i was thinking of inviting all you mad fookas ova for Trance Energy, since the line-up includes Blank & Jones and Cosmic Gate.....wicked!!!!! ;) It's in February :) So don't worry ol' spaddo.....we will meet again! :D weeeeeeeeeee
oh and btw guys.....i've got my ticket, so i'll be there too!! |
|
|
| -TAIS- |
| I think I will come along aswell, bought my ticket today :D |
|
|
| TimeportE |
| I said i would do anything to come.. so i'm still asking around (here in nijmegen nobody i know are going) here on TA.. maybe this week i hear the final word from magrec if i can come with him.. : PLEASE PLEASE :D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
I said i would do anything to come.. so i'm still asking around (here in nijmegen nobody i know are going) here on TA.. maybe this week i hear the final word from magrec if i can come with him.. : PLEASE PLEASE :D:D |
Als je niet wat anders hebt geregeld dan kun je zowiezo wel met ons mee :) |
|
|
| Yarnie |
| k ben waarschijnlijk ook wel van de party:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Als je niet wat anders hebt geregeld dan kun je zowiezo wel met ons mee :) |
jaaaaaaaaa.. we hadden net nog eff gesproken op msn dus ik ga met jou mee.. mijn dag is dus weer goed, zo meteen eff wat afspreken etc en dan haal ik misschien morgen wel mijn kaartje (straks zijn ze uitverkocht en heb ik al die moeite voor het zoeken naar iemand die ook ging helemaal voor niets gedaan) ... meeting, OKAY, i'll be there :D:D:D |
|
|
| John |
ik ben betrekkelijk nieuw hier en ken jullie geen van alle, maar ik ga wel naar innercity :D
zou wel tof zijn om jullie in et echt te zien en te zien wat voor mensen nou achter hun pc zitten en van die leuke posts doen :))
Dus als er een meeting point is dan kom ik wel ff kijken :)))
C ya there!!
mzzlssss |
|
|
| Spad |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
i was thinking of inviting all you mad fookas ova for Trance Energy, since the line-up includes Blank & Jones and Cosmic Gate.....wicked!!!!! ;) It's in February :) So don't worry ol' spaddo.....we will meet again! :D weeeeeeeeeee
|
*yays to self* |
|
|
| Partyhardy! |
| okay partypeople! ik heb ook al een kaartje dus ik ben der ook zekerz bij! :) :D |
|
|
| Superdopey |
Ejj guys and girls,
Very cool to have a TA meeting at IC2001
I really looking forward to meet all the other TA's and TA's from outside holland.
see ya 29th dec
wanna know who I am :
some party pics |
|
|
| dj_highforce |
Be there too..
als ik nog een ticket kan krijgen.. |
|
|
|
|