|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| HaZZa |
Ik neem ook alvast wat mee in de trein.
25 piek ofzo, lekker smoken in de trein.
mag toooooch?
:) |
|
|
| magrec |
| whehehe ik heb nog een zakje oranje muntjes van vorig jaar IC...ik kom thuis voel mijn zakken nog 1x na blijk ik godver een zak vol met muntjes over te hebben .....naja gewoon mee nemen we zien wel.... |
|
|
| HaZZa |
kijk natijd maar es rond als het feest is afgelopen...
vorig jaar lagen er foktop veel muntjes overal |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Wahaha, duur?
Ja eigenlijk wel, maar je moet dan echt is een keer naar Chemistry gaan of zo'n soort feest. Water voor 8 piek is niet duur hoor euhh :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
Ja en hier in Engeland maken ze het ook erg bont! £ 4.50 voor een ing flesje pils! Dat is dus gelijk aan 16 piek! WTF!!! Ik wist niet wat ik hoorde gek!
Ik ben BTW ook present op IC, weet niet zeker of ik ga meeten! Maar moet eigenlijk wel!
Laterz |
|
|
| HaZZa |
idd, dus je gaat gewoon :)
die foto met de meeters moet gewoon veel en veel te groot zijn ok?
:) |
|
|
| michiel |
d00ds ik ben ook present op de meeting
later
michiel |
|
|
| HaZZa |
| ik geloof dat we al tegen de 21-22:eyes: meeters zitten :) wordt wel een massive meeting |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ik ben BTW ook present op IC, weet niet zeker of ik ga meeten! Maar moet eigenlijk wel!
|
Gewoon komen joh mietje!! :):):) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Gewoon komen joh mietje!! :):):) |
Ja! wat kan er nou gebeuren ;) we kenne immers alleen maar stoer zijn op internet :D hehe :p |
|
|
| John |
| en et is voor mij ook de eerste keer dus je bent niet de enige =)) |
|
|
| HaZZa |
| Mn eerste meeting wel jah |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Mn eerste meeting wel jah |
verwachte al zon soort post :D |
|
|
|
|