return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
joehoe! :) t wordt nog een grote meeting zo!
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus
joehoe! :) t wordt nog een grote meeting zo!




Whehe als iedereen er aan denkt ;) dus wacht ff met vaag worden tot na 1:00 hehe misschien leuk om daarna met een groep naar marco v/pappa/dave clarke te gaan ?????
John
he die map was er vorige keer toen ik poste niet (dacht :D)ik . ik ben er bij als ik et kan vinden =) ik hoop dat die t-shirtjes klaar zijn anders herken ik niemand/niemand mij, of neemt iemand een spandoek ofzo mee?
M5
quote:
Originally posted by John
he die map was er vorige keer toen ik poste niet (dacht :D)ik . ik ben er bij als ik et kan vinden =) ik hoop dat die t-shirtjes klaar zijn anders herken ik niemand/niemand mij, of neemt iemand een spandoek ofzo mee?


Just ask around.....valt heus wel op als er een grote groep jongelui een beetje staat te babbelen lijkt mij :)
Miss Proximus
Ik was stiekum wel van plan om een spandoekkie mee te nemen :) Kom jij ook Driekus?
John
quote:
Originally posted by M5


Just ask around.....valt heus wel op als er een grote groep jongelui een beetje staat te babbelen lijkt mij :)


das waar =))
dat spandoek is ook wel een goed id he m.p. :) :)

EDIT: zo terrrringgg...ik had dat zelf getypt over dat spandoek..sorry ik ben ziek geweest de hele week :)
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik was stiekum wel van plan om een spandoekkie mee te nemen :) Kom jij ook Driekus?


jaja ik ben ook van de partij! :)
magrec
Ik ben te herkennen aan mij gele broek (en misschien geel t-shirt very simple dus...lang en geel...)
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
Ik ben te herkennen aan mij gele broek (en misschien geel t-shirt very simple dus...lang en geel...)

weet je al wat je aan gaat trekken.. uuh daar moet ik nog eff over nadenken, hoop eigenlijk dat het ta t-shirt voor innercity klaar is.. anders moet ik nog eff in de kast kijken!1 :D:D
Jukx
Zeg, zou het niet handig zijn als iemand even een lijstje maakt van wie er nou allemaal present zullen zijn die desbetreffende dag????



(ikzelf ben daar natuurlijk te lui voor! :D :D :D )

Flipper01
quote:
Originally posted by TimeportE

Ik heb net mijn kaartje gehaald!!!!!! en er waren hiero in nijmegen nog kaarten dus neem ik aan dat die overal nog wel te kopen zijn.. trouwens wat ik mij afvroeg.. op de achterkant staat dat je geen fototoestel mee mag nemen.. hoe doe ik dat want was eigenlijk wel van plan om een aantal foto's te maken??


/baal mode on
AARGGHH Ik kan niet.. maarrr de line-up van TE is ook zwaar relexed dus daar ben ik wel weer van de party
/baal mode off

Wat betreft fototoestellen las ik op het ID&T forum dat wegwerptoestellen wel mogen.. Kijk het voor de zekerheid nog ff na!
Het ging er iig om dat er mensen waren die alleen foto's wilde maken om mensen naar hun sites te lokken, volgens ID&T maak je met een wegwerpcamera dusdanig slechte foto's dat je daar geen sites mee kan maken ofzo.. :rolleyes:
Ik zou gewoon proberen een wegwerpcamera mee te nemen!!

Veel plezier!!
TimeportE
Little Theseus
magrec
basvh
Bellie
M5
HiGH_NrG
Boss (?)
mido (?)
HaZZa
Miss Proximus
Remy D
-TAIS-
Yarnie (?)
John
Partyhardy!
Superdopey
dj_highforce
Jukx
en ik natuurlijk :D .. en ik hoorde ook dat new wave zou gaan maar dat weet ik dus nog niet zeker.. zeg het maar of ik nog iemand mis en of degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan nu wel zeker wel of niet komen..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement