|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| joehoe! :) t wordt nog een grote meeting zo! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
joehoe! :) t wordt nog een grote meeting zo! |
Whehe als iedereen er aan denkt ;) dus wacht ff met vaag worden tot na 1:00 hehe misschien leuk om daarna met een groep naar marco v/pappa/dave clarke te gaan ????? |
|
|
| John |
| he die map was er vorige keer toen ik poste niet (dacht :D)ik . ik ben er bij als ik et kan vinden =) ik hoop dat die t-shirtjes klaar zijn anders herken ik niemand/niemand mij, of neemt iemand een spandoek ofzo mee? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by John
he die map was er vorige keer toen ik poste niet (dacht :D)ik . ik ben er bij als ik et kan vinden =) ik hoop dat die t-shirtjes klaar zijn anders herken ik niemand/niemand mij, of neemt iemand een spandoek ofzo mee? |
Just ask around.....valt heus wel op als er een grote groep jongelui een beetje staat te babbelen lijkt mij :) |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik was stiekum wel van plan om een spandoekkie mee te nemen :) Kom jij ook Driekus? |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by M5
Just ask around.....valt heus wel op als er een grote groep jongelui een beetje staat te babbelen lijkt mij :) |
das waar =))
dat spandoek is ook wel een goed id he m.p. :) :)
EDIT: zo terrrringgg...ik had dat zelf getypt over dat spandoek..sorry ik ben ziek geweest de hele week :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik was stiekum wel van plan om een spandoekkie mee te nemen :) Kom jij ook Driekus? |
jaja ik ben ook van de partij! :) |
|
|
| magrec |
| Ik ben te herkennen aan mij gele broek (en misschien geel t-shirt very simple dus...lang en geel...) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ben te herkennen aan mij gele broek (en misschien geel t-shirt very simple dus...lang en geel...) |
weet je al wat je aan gaat trekken.. uuh daar moet ik nog eff over nadenken, hoop eigenlijk dat het ta t-shirt voor innercity klaar is.. anders moet ik nog eff in de kast kijken!1 :D:D |
|
|
| Jukx |
Zeg, zou het niet handig zijn als iemand even een lijstje maakt van wie er nou allemaal present zullen zijn die desbetreffende dag????
(ikzelf ben daar natuurlijk te lui voor! :D :D :D ) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ik heb net mijn kaartje gehaald!!!!!! en er waren hiero in nijmegen nog kaarten dus neem ik aan dat die overal nog wel te kopen zijn.. trouwens wat ik mij afvroeg.. op de achterkant staat dat je geen fototoestel mee mag nemen.. hoe doe ik dat want was eigenlijk wel van plan om een aantal foto's te maken?? |
/baal mode on
AARGGHH Ik kan niet.. maarrr de line-up van TE is ook zwaar relexed dus daar ben ik wel weer van de party
/baal mode off
Wat betreft fototoestellen las ik op het ID&T forum dat wegwerptoestellen wel mogen.. Kijk het voor de zekerheid nog ff na!
Het ging er iig om dat er mensen waren die alleen foto's wilde maken om mensen naar hun sites te lokken, volgens ID&T maak je met een wegwerpcamera dusdanig slechte foto's dat je daar geen sites mee kan maken ofzo.. :rolleyes:
Ik zou gewoon proberen een wegwerpcamera mee te nemen!!
Veel plezier!! |
|
|
| TimeportE |
Little Theseus
magrec
basvh
Bellie
M5
HiGH_NrG
Boss (?)
mido (?)
HaZZa
Miss Proximus
Remy D
-TAIS-
Yarnie (?)
John
Partyhardy!
Superdopey
dj_highforce
Jukx
en ik natuurlijk :D .. en ik hoorde ook dat new wave zou gaan maar dat weet ik dus nog niet zeker.. zeg het maar of ik nog iemand mis en of degenen die een vraagteken achter hun naam hebben staan nu wel zeker wel of niet komen.. |
|
|
|
|