return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
M5
quote:
Originally posted by HaZZa


Zijn jullie nog wat van plan met drux daaro?


laten we een wedstrijdje houden wie het meest op kan! ...altijd leuk! :rolleyes:
HaZZa
Jij ging betalen toch?
John
quote:
Originally posted by HaZZa
Ja kleding hoeft niet duur te zijn. Vorig jaar was ik 60,- kwijt voor het huren (www.123huren.nl LMAO) van zo'n pakkie. Kan dus oowk nog, huren.

Dit jaar wat meer uitgegeven, meer omdat ik het geld ervoor heb. 180,- voor een witte broek die inmiddels geel is :D.
50,- voor een wit shirtje dat blauw gaat worden, en voor de rest, tsja, ik neem centen meej voor wat water, want ik ga alleen maar rokuh daaro. Nix geen geslik.

Zijn jullie nog wat van plan met drux daaro?


voor mij ook geen geslik =) zelfs geen gerook... alleen maar wat drank. tering wat voel ik me braaf, met et wedstrijdje word ik iig laatste =))
Boss
Ben trouwens ook present op IC ! :D :cool:
HaZZa
Drinken....pssshhhh das duur...
Hoorde dat bonnetjes op MAssive 4 piek waren...dat zijn dure biertjes...
TimeportE
quote:
Originally posted by HaZZa
Drinken....pssshhhh das duur...
Hoorde dat bonnetjes op MAssive 4 piek waren...dat zijn dure biertjes...

uuh, word er eigenlijk meer water of bier gedronken op bv. IC?? dat vroeg ik me ook min of meer af.. :):)
Little Theseus
quote:
Originally posted by HaZZa
Drinken....pssshhhh das duur...
Hoorde dat bonnetjes op MAssive 4 piek waren...dat zijn dure biertjes...

Wahaha, duur?
Ja eigenlijk wel, maar je moet dan echt is een keer naar Chemistry gaan of zo'n soort feest. Water voor 8 piek is niet duur hoor euhh :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
HaZZa
ik drink meestal water. Er zijn natuurlijk weirdo's die voor de bier gaan. Niet echt snugger want zo'n feest duurt toch al snel 10-12 uur, en dat houdt niemand uit op drank.

Theseus...we gaan niet allemaal naar Chemistry..:p
neej gein, ik vin ut wel duur. Waar ik uitga (ok, zijn gewoon kloteclubs) betaal ik voor een biertje 3 piek, en op een groot feest heb ik nog nooit meer betaald dan 3 piek voor een muntje/bonnetje
M5
quote:
Originally posted by HaZZa
ik drink meestal water. Er zijn natuurlijk weirdo's die voor de bier gaan. Niet echt snugger want zo'n feest duurt toch al snel 10-12 uur, en dat houdt niemand uit op drank.



We zullen zien.....:) komt heus wel goed!
Miss Proximus
Op de evenementen waar ik gewerkt heb is bier redelijk in de minderheid. Water en cola staan denk ik wel bovenaan....en breezers en zo gaan ook wel goed.

John
quote:
Originally posted by HaZZa
Drinken....pssshhhh das duur...
Hoorde dat bonnetjes op MAssive 4 piek waren...dat zijn dure biertjes...


ik neem wel wat mee in de trein en anders wordt et cola :D :D heb geen middelen nodig om me goed te voelen daaro en ik weet ook zeker dat ik (vrijwel) alles de volgende dag nog weet :)
YojiBiomehanika
ik ga ook >>>>> partyyyyy
en trouwens op dancevalley betaalde je 4,50 per bon!!!!! UDC sux00rz!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement