return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Meeting mensen:

Little Theseus
magrec
basvh
Bellie
M5
HiGH_NrG
Boss (?)
mido (?)
HaZZa
Miss Proximus
Remy D
-TAIS-
Yarnie (?)
John
Partyhardy!
Superdopey
dj_highforce
Jukx
TimeportE
New Wave
Blighty
YojiBiomehanika

ZoZo :) 22 man! Offu...21 mannen en 1 vrouw :)

dat wordt feest eh?

En dan zijn de Sweden nog niet eens meegerekend!

STEVE!!! Lemme know if ur still coming!!!!!!!!!!! :)
Jukx
Je bent trouwens de oude garde, bestaande uit: Michiel, Rudy en Nastra (die komt ook toch??) vergeten!!
Wordt een dolle boel zeg.. komen echt veel mensen van deze site! :):):)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx
Wordt een dolle boel zeg.. komen echt veel mensen van deze site! :):):)


tja...dat dachten we ook op Dancevalley! :rolleyes:
HaZZa
Hey new Wave, ik sta nog op de foto met een groepje, en 1 van die gozahs heeft een wegwerkers dingie aan. Kun jij je nog iets van bajesklanten herinneren?
Misschien kan ik de foto oowk nog wel scannen, moet ik ff kijken
magrec
quote:
Originally posted by Miss Proximus


tja...dat dachten we ook op Dancevalley! :rolleyes:


ja moet er nog iets van een handleiding komen van hoe kom je op de meeting :D :D:stongue:

loop niet na 2 minuten weg, spreek ééns iemand aan......grote kans dat je rond de genoemde tijd iemand vind etc :rolleyes: :rolleyes:

hehehehehehe..............zoiets....naja ;)
John
quote:
Originally posted by Miss Proximus

ZoZo :) 22 man! Offu...21 mannen en 1 vrouw :)



kneem nog 3 andere mense mee hoor..waarvan 2 vrouwen (naja 18 jarige zijn meisjes en in dat geval ben ik een jongetje :D) maar je ben iig ni meer 'alleen' :P
de drie rechtse mense op deze foto kome mee (naja middelste van de 3 ben ik)
http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/Partypics/Pics/8/6.jpg
der was alleen wat mis met de digicam..:)

als jullie nou ook ff een foto online gooien dan herken ik misschien wel iemand :)
mzzzls
New Wave
Mijn harses slingerd hier nog wel ergens rond.....ergens op awakenings tread.....oppuh, DV tread...oppuh, een nexus tread.....gewoon effe zoeken.....:-)

Bajusklanten.........uhmmm , nee, ik kijk altijd naar kontjes, kan der niets aan doen.......al die vrouwtjes met die lipleesbroekjes aan......heerlijk als je lekker stony tegen de muur aan staat.. meidjes kijken..........
Optimus Trance
quote:
Originally posted by magrec


ja moet er nog iets van een handleiding komen van hoe kom je op de meeting :D :D:stongue:

loop niet na 2 minuten weg, spreek ééns iemand aan......grote kans dat je rond de genoemde tijd iemand vind etc :rolleyes: :rolleyes:


Jaa, godverrrdommeeeee...

ik kwam er vorige week achter dat toen ik bij die meeting van Dancevalley was (of eigenlijk niet was) dat Little Theseus verdomme 3 meter van me afstond zonder dat ik t wist, whahahahahahaa:p:p:p
basvh
ik weet eigenlijk nog niet 100% zker of ik kan, ik heb wel een kaartje alleen de jongen met wie ik zou gaan die heb ik al minstens maand niet meer gesproken dus weet niet of hij nog gaat, hij heeft ook een kaartje dus ik reken er wel op.

hier mijn foto dat jullie mij herkennen, PS ik ben 2 meter 02 dus over het hoofd zien doe je niet snel of je moet 2meter 03 zijn.



impulz pic



impulz pic



die in het midden ben ikke
Miss Proximus
quote:
Originally posted by magrec
loop niet na 2 minuten weg, spreek ééns iemand aan......grote kans dat je rond de genoemde tijd iemand vind etc :rolleyes: :rolleyes:



Ik neem een spandoekkie mee.....ECHT WAAR!!!! want zoveel mensen wil ik niet missen! We moeten maar een camera hebben met panorama view ofzo :D :D

En als nou iedereen een rondje geeft dan zijn we ook smoor als we weer apart verder gaan :D :p

ennu..john...niet slecht hoor :p hehe :stongue:

ik ben bovendien ook met 2 dames dus ik ben sowieso niet de enige vrouw, maar ik doelde meer op enige TA vrouw :) jammer dat Eye-Riz niet komt :( Of Donna :rolleyes: hehe :D

Rudy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Of Donna :rolleyes: hehe :D


Je kan al met mij gaan fechten hoor LOL :p:p;) Just Kiddin'!!
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
En als nou iedereen een rondje geeft dan zijn we ook smoor als we weer apart verder gaan :D :p

dus het idee van magrec gaat nie door om daarna nog naar een liveset met iedereen heen te gaan... was trouwens nie eens zon slecht idee.. :):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 
Privacy Statement