|
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by dj_highforce
Be there too..
als ik nog een ticket kan krijgen.. |
Ik heb net mijn kaartje gehaald!!!!!! en er waren hiero in nijmegen nog kaarten dus neem ik aan dat die overal nog wel te kopen zijn.. trouwens wat ik mij afvroeg.. op de achterkant staat dat je geen fototoestel mee mag nemen.. hoe doe ik dat want was eigenlijk wel van plan om een aantal foto's te maken?? |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ik heb net mijn kaartje gehaald!!!!!! en er waren hiero in nijmegen nog kaarten dus neem ik aan dat die overal nog wel te kopen zijn.. trouwens wat ik mij afvroeg.. op de achterkant staat dat je geen fototoestel mee mag nemen.. hoe doe ik dat want was eigenlijk wel van plan om een aantal foto's te maken?? |
Hmm...op dezelfde manier waarop je pillies naar binnen probeert te smokkelen? :stongue: |
|
|
| Little Theseus |
je kan binnen zo'n verknaakte wegwerpcamera kopen, met een normaal toestel kom je er echt niet in, soms zelfs niet met een zelfmeegenomen wegwerpcamera. Ja of je moet zorgen dat je een perspas hebt... Misschien leuk voor dj Alpha om ff te vervalsen :D
Maar je komt dus met Magrec, TimeportE? Dan kom je dus ook met mij voor een deel van de avond :D:D:D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Maar je komt dus met Magrec, TimeportE? Dan kom je dus ook met mij voor een deel van de avond :D:D:D |
okeej, een wegwerpcamera.. en die min of meer proberen te verbergen.. trouwens HiGH_NrG, ik hoorde lui die hun pilletjes in hun box doen, kan ik ook met foto camera doen maar dat komt ook weer zo raar over als zon securritygast mij wilt fouileren.. heb je zon bobbel in je broek :D:D:D .. trouwens Little Theseus, leg eens uit: ga je ook met magrec mee of ga je naar dezelfde zalen??
btw je post is dubbel eruit gekomen... |
|
|
| Miss Proximus |
| Neem gewwon mijn eigen cameraatje mee....doe ik al zó lang, ze weten nu toch wel dat het voor mijn foto-fetisj is en niet voor de krant :D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Maar je komt dus met Magrec, TimeportE? Dan kom je dus ook met mij voor een deel van de avond :D:D:D |
whehe euhwww je bedoelt dezelfde dj's whaha :D
ik dacht zelf aan
sir jamez/benjamin bates/rodriques ofzoiets (ach is toch begin)
x-press 2 een uurtje
dan door naar james holden
(kan de meeting niet wat later whehe ;)
dan anthony papa/dave clark
maurooooooooooooooooooo
per/liebing |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by TimeportE
okeej, een wegwerpcamera.. en die min of meer proberen te verbergen.. trouwens HiGH_NrG, ik hoorde lui die hun pilletjes in hun box doen, kan ik ook met foto camera doen maar dat komt ook weer zo raar over als zon securritygast mij wilt fouileren.. heb je zon bobbel in je broek :D:D:D .. |
Uhmm...ik heb t ook al eens geflikt en dat lukte...dus t zou jou ook wel moeten lukken...;) |
|
|
| Little Theseus |
woepsay! Idd timeport, dat dubbelposten is me wel is vaker gebeurd, ik had t niet door ik heb m nu gedelete.
Ej maar Magrec, ik denk dat ik ook ongeveer net zo'n route ga volgen, behalve dat ik wel ff ga kwijlen bij femme fatale denk ik. Tieves wat is zij lekker! Alhoewel, ik mis dan wel Svennie, en daar was vorig jaar die striptease on stage, dus ja!! w00t dillemma dillemma... Maarja, das ic.. en vrouwen zijn er geilnele.., :D ehh eigenlijk genoeg, dus hoef ik er niet daarvoor heen, kga gewoon naar de tent met de beste sfeer, en dat zie ik daar dan wel weer. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
sir jamez/benjamin bates/rodriques ofzoiets (ach is toch begin)
x-press 2 een uurtje
dan door naar james holden
(kan de meeting niet wat later whehe ;)
dan anthony papa/dave clark
maurooooooooooooooooooo
per/liebing |
ja ik ben het hier wel mee eens!! :D:D alleen wilde ik wel (als het kan :p) naar marco v, want ik verwacht echt dat die gast weer gaat knallen!! ik wil die gast echt meemaken!! de rest ben ik het HELEMAAL met je eens.. :D:D:D |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ja ik ben het hier wel mee eens!! :D:D alleen wilde ik wel (als het kan :p) naar marco v, want ik verwacht echt dat die gast weer gaat knallen!! ik wil die gast echt meemaken!! de rest ben ik het HELEMAAL met je eens.. :D:D:D |
whaha hoe laat draait die???
hmmzzzz anders dan moet je maar met die maat vanmij maar naar marco v gaan want james holden wil ik noway missen whaha hebben jullie die gozer wel eens gezien whehehe |
|
|
| dj_highforce |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Ik heb net mijn kaartje gehaald!!!!!! en er waren hiero in nijmegen nog kaarten dus neem ik aan dat die overal nog wel te kopen zijn.. trouwens wat ik mij afvroeg.. op de achterkant staat dat je geen fototoestel mee mag nemen.. hoe doe ik dat want was eigenlijk wel van plan om een aantal foto's te maken?? |
Ik heb eergister ook een kaartje gehaald, dus ik ga ook feesten..:D |
|
|
| Jukx |
| Ok, ik heb gister ook een kaartje gekocht dus ik ben er bij!! |
|
|
|
|