return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Trance Addict meeting @ Innercity 2001!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Sjeemz
InnerCity @ RAI 29/12/2001 Sneak preview:





Na Innercity pleur ik meer pics neer. (1280x960)
HiGH_NrG
WOEHOEHOEHOEIIIIIIIII! :eyes: :eyes: :eyes:

Dit zit er veel belovend uit! :D :D :D
magrec
dusse om 00:30 in de chillout...
Miss Proximus
En letten op de spandoek die tranceaddict.com zegt ofzo :)
magrec
naja in de buurt van de chillout loop ik rond...gele broek en geel puma shirt...(nummer 10 op de achterkant(groene cijfers))
Partyhardy!
Ik wens iedereen echt een super vette party toe vanavond! en tot op de meeting! :) :D (ik draag een gele broek en geel t-shirt zonder mouwen met capuchon)
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik wens iedereen echt een super vette party toe vanavond! en tot op de meeting! :) :D (ik draag een gele broek en geel t-shirt zonder mouwen met capuchon)


na-aper ;-) hehe
Little Theseus
Woeha ik ben net wakker!
Tom Harding was wel weer knallen gister.
IIG ik heb er zin in!
Als je een wandelende KERSTBOOM ziet; dan ben IK dat :):):)
Dat zie je vanzelf wel ;)
Tot vanavond tegenover de bar in de chill allemaal!!!
ZinG
guys is the event gonna be broadcasted on id-t????
what time it starts and which room they gonna stream?
TimeportE
ik heb niet echt opvallende kleding, gewone spijkerbroek en witte longsleef (maar dan wel opgestoopt natuurlijk :)) met aantal getallen op de mouwen en achterkant .. maar ik ga wel mijn kop ... nee neit kaal scheren maar wit spuiten (hopelijk ziet het er niet te dom uit) .. dus als je iemand ziet met een witte kop, geef maar een jel of schreew maar wat ofzo :p:p

Dr. Kuipers
Ik zal ook nog maar ff wat meedelen dan hiero.
Heb de hele nacht in de RAI gewerkt aan opbouw.
Om klokslag 3 uur moeten er in alle zalen grote netten opgaan met vliegtuigjes en daar hangen kaartjes aan met al dan niet ene prijs.
Prijs hou ik lekker geheim :p
Heb tot 7 uur vannacht doorgewerkt.
Maar was de hele week al beetje ziekjes en nu dus helemaal :( :( :(
Gratis drinken eten in de VIP Room alles gaat aan mijn neus voorbij helaas...
Iedereen veel plezier, als ik ziek in bed lig :(
Flippe
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ik zal ook nog maar ff wat meedelen dan hiero.
Heb de hele nacht in de RAI gewerkt aan opbouw.
Om klokslag 3 uur moeten er in alle zalen grote netten opgaan met vliegtuigjes en daar hangen kaartjes aan met al dan niet ene prijs.
Prijs hou ik lekker geheim :p
Heb tot 7 uur vannacht doorgewerkt.
Maar was de hele week al beetje ziekjes en nu dus helemaal :( :( :(
Gratis drinken eten in de VIP Room alles gaat aan mijn neus voorbij helaas...
Iedereen veel plezier, als ik ziek in bed lig :(


Hoop dat je snel wieder beter bent!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement