return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 11)
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Tack för en trevlig kväll alles :)
Imorrn drar det igång igen!
St_Andrew
Hur många lyssnare var det? =)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by St_Andrew
Hur många lyssnare var det? =)

Tror steve sa 29 där nångång..dock inte helt 100 :)
jofawe
32 som mest tror jag va?
SteveTranz4ever
32 yes.... riktigt najs... hade runt 30 hela kvällen :)

VIZAY kommer att spela sist på torsdag efter Scul ! :gsmile:
Laszlo
Verkar som detta varit en trevlig tillställning :) Synd att jag missade det...I morgon är jag dock hemma lagom till klockan åtta, så jag kommer inte missa en minut.

En lite anekdog från min spelning på Stallet ikväll: Bland all jävla Carola, R&B och allt vad fan folk önskar så kom en tysk kille och bad mig spela James Holden-mixen av "The Sky was pink" med Nathan Fake. :crazy: :crazy: Det är fan en av tidernas fetaste låtar...tyvärr hade jag tömt überostgolvet med den pärlan so I chose not to play it :(
FredAcler
Fasen va trött jag blir på BBB:whip:, tack vare dom så missade jag ju gårdagens "myskväll", och som det ser ut nu så lär jag missa resten med. Hoppas det blir fler såna här tillfällen. :)
K-PAXian
Gårdagen var ytterst rolig! Ser fram emot kvällens sets! :)
Fram med partyhattarna!
Aendy
Det måste bli fler tillfällen, det var ju skitsoft. Dessutom knäckte ditt set Fred, förövrigt det enda setet jag hann höra igår, ikväll blir det förhoppningsvis hela kvällen...
FredAcler
quote:
Originally posted by Aendy
Det måste bli fler tillfällen, det var ju skitsoft. Dessutom knäckte ditt set Fred, förövrigt det enda setet jag hann höra igår, ikväll blir det förhoppningsvis hela kvällen...

Tackar så mycket :D det värmde.
Ja jag får plocka hem alla set i efterhand helt enkelt.

Christian Ö.
Var kommer man att kunna tanka seten sen?
zoric
Jag tyckte överaskande nog mest om Jofawe's mix igårkväll. Den var fan riktigt bra, Och jag lyssnar inte ens på House. Annars var de andra två seten också härliga att lyssna på, Mycket bra låtval ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement