|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
Då kör vi igång dag två! :eyes:
Laszlo, InterCity och X-scream står för underhållningen, vi står för skitsnacket!
Väl mött i #swe-ta ;) |
|
|
| X-scream |
Japp, nu kör vi :)
Kan rekommendera ett rejält öppet sinne under mitt set ;) Lär skilja sig rätt rejält från övriga :crazy: |
|
|
| zoric |
| Hoppas på en riktigt härlig kväll igen :D |
|
|
| CJ InterCity |
ojojoj kom precis hem från Ungern och vad ser jag... SWETA festivalen i full gång :eek: missade tyvärr de tidigare setten men dom kan man väl ladda ner antar jag? lyssnar fr.o.m nu i alla fall...
tjohej :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ojojoj kom precis hem från Ungern och vad ser jag... SWETA festivalen i full gång :eek: missade tyvärr de tidigare setten men dom kan man väl ladda ner antar jag? lyssnar fr.o.m nu i alla fall...
tjohej :) |
Jävligt dålig stil att komma hem när det är fyra minuter kvar av mitt set :(
Här är iaf min låtlista, hoppas ni gillade:
01 Filur - You and I [Trentemöller Mix]
02 Faithless - Insomnia [Sasha Mix]
03 Terry Grant feat. Jennifer Horne - I'll kill you [Chable Remix]
04 Audiovision - Take my time [Original]
05 Max Graham feat. Jessica Jacobs - Gone
06 Dean Coleman and Hernan Cattaneo - Behind the Music [Maurel & Fauvrelle Truck Mix]
07 Trentemöller - Beta Boy
08 Flash Brothers - Happy [Trophy Twins Remix]
09 Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Yeah
10 Hard Stuff - Synthetic Drums
11 Tomy Novy feat. Lima - Take it [Dub] |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ojojoj kom precis hem från Ungern och vad ser jag... SWETA festivalen i full gång :eek: missade tyvärr de tidigare setten men dom kan man väl ladda ner antar jag? lyssnar fr.o.m nu i alla fall...
tjohej :) |
Gå in på IRC oxå... |
|
|
| Laszlo |
| Peter, get your ass in på mIRC. #swe-ta på Quakenet... |
|
|
| CJ InterCity |
jag missade undervisningen i Mirc for dummies... hur går man in på mirc? :o
lät ju skönt det jag lyckades höra Laszlo, ifall det är någon tröst :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
jag missade undervisningen i Mirc for dummies... hur går man in på mirc? :o
lät ju skönt det jag lyckades höra Laszlo, ifall det är någon tröst :toothless |
Ja du måste fan in på mIRC Peter !
Tom. jag som är keff på data-nörderier har fixat IRC :D
Lyssnar ju på ditt set nu ! 24 lyssnare.
BRA JOBBAT LASZLO !
Intercity playlist so far:
01 Chicane - In Praise Of The Sun (Sono Remix) [CDr]
02 Enya - Orinoco Flow (InterCity vs Shootie Remix) [CDr]
03 Big - A Promise (Dousk Vandalistic Remix) [Klik]
04 DT8 Project - Winter (Max Graham Sidechain Remix) [Data]
05 Mr Sam - Lyteo [Black Hole]
06 Essential DJ Team - Bad Boyz (Accapella) [Unsubmissive]
07 Sipping Soma - Superconscious (Coast 2 Coast Remix) [Religion]
08 iiO - Rapture (Riva Remix) |
|
|
| Laszlo |
Peter: knappa bara in i adressfältet: irc://stockholm.se.quakenet.org/swe-ta
vet inte om det funkar i MSIE, funkar iaf i FireFox |
|
|
| CJ InterCity |
såja :)
enjoy! |
|
|
| Dj P.A! |
| Bästa setet hittils enligt mig. Skön verision av "Lyteo" |
|
|
|
|