return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 4)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by RebeL9
varför är du rädd för att bäst-före-datumet ska gå ut på mixen? dessutom är det ju inte åldern på låtarna som gör en bra mix utan just valet av låtarna. Ingen av låtarna i min mix är nya.

+1 Nytt är inte alls bättre än gammalt, Tvärtom i många fall.
Jeremy H
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Håller med till 100!
Radion funkar fint för övrigt :) (Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino dub tech mix) nu :crazy: )
jofawe
som jag skrev tidigare.. jag kan ställa upp med att relaya om det krävs
ScuL
även i Holland funkar det utan buffring ;)
anuga
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Alltså - hallå! Inte för att jag vill vara gnällig. Men får folk slänga in mixar såhär sent? I sådana fall skulle jag ju kunna göra en ny mix. Min mix är ju en månad gammal p.g.a det tagit sådan tid innan detta blev klart. Hur kul är det med mixar som är en månad gamla (kanske i vissa fall äldre) som skall jämföras med helt nya mixar...? En av grund poängen som DJ är ju faktiskt att man har det senaste. Eller hur? Det jobb man lade ner för att ha en ny fräsch mix för en månad sedan nu faktiskt är helt bortkastat eftersom folk nu kan välja samma låtar...

Man kan göra mixar med... äldre musik även ifall man gör nya mixar ;)

Min senaste Mix innehöll inte en enda nyhet, vilken gnällspik :D
En av grunder at vara DJ är INTE att ha den senaate musiken, utan att kunna MIXA MUSIK hyfsat bättre, bra!
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
varför är du rädd för att bäst-före-datumet ska gå ut på mixen? dessutom är det ju inte åldern på låtarna som gör en bra mix utan just valet av låtarna. Ingen av låtarna i min mix är nya.

Det var inte så jag menade. Låtarna är inte från någon av mixarna jag nämnt dagsfärska. Tvärtom stör jag mig på folk som gnäller över att en mix inte består av 100% osläppt material eller whatnot. Så kallade underground-wannabes. Varför jag inte ville spela samma mix på SWETA-festivalen också var tack vare att många just härifrån lyssnade på det setet som först var avsett för detta. Av den anledningen ville jag spela in en ny mix.
Braxen
Lägg d där nu ! :)

Upp me lineup ! :D
SteveTranz4ever
Okej en första prelimenär lineup här... Lite ändrade planer i tider och så men så blir det när fler mixar har trillat in... :)

TISDAG 20:00 - 23:00
Jofawe House
Christian Ö Melodic - Uplifting
Fred Acler Progressive - Uplifting

ONSDAG 20:00 - 23:00
Laszlo Progressive house
InterCity Breaks, progressive trance, vocal trance
X-scream Psytrance

TORSDAG 20:00 - 23:00
DJ P.A! Prog.trance - Uplifting
Steve Tech trance
ScuL Hardstyle

FREDAG 20:00 - 00:00
Connector Techno 30min
Braxn Funky house
K-PAXian Prog.trance - melodic
RebeL9 Uplifting30min
Gate 42 Techno

Laszlo
Spännande :D
Braxen
ser nice ut ! .. good work steve, ska försöka lyssna så mkt som möjligt, missar dock lazlos mix på onsda som ja gärna velat höra..

edit: kom ju på att man kan ladda ner mixarna sen :D

X-scream
hääääärligt :)
Missar 'bara' Fred Aclers set
Cloudburst
Jäh, ska lyssnas! :D

Vill ju kunna mixa själv nu ju... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement