|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dj P.A! |
| Jävligt skön låt just nu. Kvällens låt hittills. |
|
|
| ShyTrance |
najs set hitills av x-scream ;D
va ett tag sen jag lyssnade på psy :) |
|
|
| benni |
| kan man ladda ner sätten sen när hela mixfestivalen är slut? jag hinner aldrig tuna in för att jag kommer så sent hem |
|
|
| zoric |
| Sista setet är kvällens bästa overall. Hinner dock inte höra avslutningen :< |
|
|
| jofawe |
| vi kör imorgon igen.. då också med mig som mirror =) |
|
|
| K-PAXian |
Ännu en trevlig kväll med skön musik. Verkligen! :)
Men - i Innercitys set så var det väl Solar Stone - Solarcoaster sist efter Iio - Rapture (Riva Remix)? :) |
|
|
| Laszlo |
| Födelsedagskalas idag, så tyvärr missar jag hela föreställningen :( Men jag tankar sen...kör hårt! |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Ännu en trevlig kväll med skön musik. Verkligen! :)
Men - i Innercitys set så var det väl Solar Stone - Solarcoaster sist efter Iio - Rapture (Riva Remix)? :) |
Det blev jag också förvånad över.. |
|
|
| K-PAXian |
| Ikväll kommer man att leka "dragon slayer" i WoW så jag kommer ej synas inne på IRC ikväll. Men som bakgrundsmusik blir det självklart SWETA Mixfestival och jag kommer att posta kommentarer på seten efteråt :) |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Ikväll kommer man att leka "dragon slayer" i WoW så jag kommer ej synas inne på IRC ikväll. Men som bakgrundsmusik blir det självklart SWETA Mixfestival och jag kommer att posta kommentarer på seten efteråt :) |
Du har ju spelat WoW _varje_ kväll av mixfestivalen hitills? :wtf: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Du har ju spelat WoW _varje_ kväll av mixfestivalen hitills? :wtf: |
Det är en sjukdom ;) |
|
|
|
|