|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ikväll missar jag ronski speed och sonorous för er gott folk, så spela riktigt skönt nu ;) |
Ska göra mitt bästa :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Radion är igång.... har tajmat musiken så chemat drar igång på rätt tid :) Kör alla set hela natten... from. nu är det 17 timmar musik non-stop :D
Sticker till Linköping nu :)
http://www.liquidsunset.org/party/party.php?id=826
Ha de toppen ! |
|
|
| Dj P.A! |
[QUOTE]Originally posted by CJ InterCity
till den som spelade Carrie Skipper Time Goes By igår: JÄVLAR I MIG BRA GJORT! :eyespop: :eyespop: :eyespop: var det kanske du steve? ditt set var precis vad jag behövde för att inte somna... skånerost kaffet hjälper ju inte särskilt :toothless
Det var jag som avrundade mitt set med den låten. Kul att du gillade den. |
|
|
|
|