|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
okej funkar också såhär ;)
dags för lite mat nu... ses sen |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag måste säga att detta är väligt kul... jag som håller med server och har mixarna i min ägo har ju behövt lyssna igenom mixarna lite som hastigast för att göra en lina har ju märkt att alla mixar har sin charm eftersom de är så personliga... alla har sin stil och teknik och vi är ju alla mer eller mindre amatörer... kom ihåg att tekniken kanske inte är på topp i varenda mix för alla men det är vi SWETAs som gjort dom och det tycker jag är asballt !
btw. innan första mixen kör jag nån minuts tystnad så vi får ett rejält avstamp typ :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag måste säga att detta är väligt kul... jag som håller med server och har mixarna i min ägo har ju behövt lyssna igenom mixarna lite som hastigast för att göra en lina har ju märkt att alla mixar har sin charm eftersom de är så personliga... alla har sin stil och teknik och vi är ju alla mer eller mindre amatörer... kom ihåg att tekniken kanske inte är på topp i varenda mix för alla men det är vi SWETAs som gjort dom och det tycker jag är asballt !
btw. innan första mixen kör jag nån minuts tystnad så vi får ett rejält avstamp typ :p |
va gullig du e steve! :) |
|
|
| Christian Ö. |
| Ser riktigt bra ut, bara 49 min kvar nu:D |
|
|
| Braxen |
| Hoppas fler kliver in på mircen sen så ! ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Braxen
Hoppas fler kliver in på mircen sen så ! ;) |
aaajust det! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Bra du sa det... kliver på nu...
Drar ner tempot med chill nu innan housen.... lite dumt av mig att gå från högoktan till house... |
|
|
| Christian Ö. |
| Ska försöka få ifån mIRCEn också, faan synd att man har fysik prov imorgon som jag måste plugga på:whip: |
|
|
| Try |
ah, nice! tur att jag blev påmind så att jag inte missade detta!
7 min kvar då
förresten, vill DJs att dessa mixar ska spridas efter att sändningen är klar? (på fre alltså) funderade på att göra en smidig to**ent, jag kan iaf seeda dygnet runt på mina 10mbit... |
|
|
|
|