|
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
04 Chakra - Opacity 2005
|
Opacity heter den bara ;Q |
|
|
| SteveTranz4ever |
Bra set DJ P.A.!! :) Gillade det skarpt !
100% Vinyl
Min playlist:
01 Dr Koshy & Mr Hide - Hide you (A1) [whitelable]
02 Randy Katana - Pleasure Island (Vocal mix) [Reset recordings]
03 Fred Baker vs. Greg Nash - Electro shock [Spinnin records]
04 Mr Sam - Lyteo (Rank1 Remix) [Black hole]
05 Musikman - Eden (Jelle Faber remix) [90'North/Bulletproof records]
06 E-Craig Call it a day (212 PM mix) [Reset recordings]
07 TDR - Sequelch (part1)(Sander Van Doorn Remix) [Oxygen recordings]
08 Modena - Resonator (original mix) [Dedicated]
09 DJ Ray a.k.a. Joy-T-Suko - Electric (original 12' mix) [Black hole]
10 Binary Finary 2005 [whitelable]
11 Ralph Novell - Hurricane (original club mix) [Skywarp platinum]
|
|
|
| Dj P.A! |
| Bra set Steve! Gillar Tech Trance Al'a MIKE / Fred Baker stuk. Tittar man på din & min tracklist så kan man se en liten gemensam nämnare. Den genemsamma nämnaren kommer till Sthlm om exakt 2 veckor. Skall bli grymt kul att se honom igen..... |
|
|
| ScuL |
01. Southstylers - Jazeker! [Fusion/FUSION024-5]
02. Mindstomper - Hardstyle's Paradise (Original Mix) [Activa/ACT054]
03. Dark Oscillators - Ethereal Sound Machine [BLQ/BLQ034]
04. Nightbass DJ Team - Cocaine (Rephex Remix) [Bootleg Beats/BLBWHITE010]
05. Alpha Twins - Sick MF [SYS-X/SYSX08]
06. Miss Hiroko - Get Busy Time [impMusic/IMP015]
07. Giada - Diamond (TNT Remix) [Red Alert/RED273]
08. DJ Duro & The Prophet - Shizzle The Rmx (The Beholder & Max Enforcer Remix) [Scantraxx/SCAN020]
09. TNT - DJ Without A Brain (Technoboy Rave Mix) [Titanic/TTC027]
10. DJ Zany - Pure [Fusion/FUSION025-5]
11. Deepack vs. Showtek - Rockin' Steady [Dutch Master Works/DMW002]
hoppas ni tyckte det var bra :D |
|
|
| jofawe |
Mycket bra ikväll hittils!
Ska lägga mig efter Vizays set =) |
|
|
| Vizay |
stiiv du får gärna lägga upp min TL när det är slut, jag är tyvärr å jobbar så jag kunde inte sitta på irc å bubbla med er andra :/
hoppas ni gillade det iaf :)
/viz@work |
|
|
| jofawe |
Vizay: Redan fixat! :)
Skönt set för övrigt!
*we´re taking the hobbits to isengard!* |
|
|
| Vizay |
tack :)
hemma nu, kollade irc lite i efterhand, kände på mig att jag skulle få bash för de två sista låtarna :p |
|
|
| K-PAXian |
Tre sköna sets igen!
En gungig start med upptrappande musik i mitten och stenhårt på slutet.
Det var underbart att få hardstyle precis när vi var vid slutetappen av drakborgen och skulle slåss mot bossen. Tackar ScuL! Inget jag skulle lyssna på i vanliga fall, men just i ögonblicket där var det fantastiskt att ha hård musik. :)
Inser nu dock att jag missade mestadel av Vizays mix för att jag inte uppfattade att det var ett till set efteråt eftersom listan på starttråden inte visade hans namn. Trist, men det jag hörde var bra! :)
Och jag är ledsen att jag spelar WoW hela tiden under mixkvällarna, men som en kommenterade, så är det en sjukdom, eller snarare ett knark, som är svårt att motstå. Just igår var dessutom väldigt planerat spelande. Ikväll ska jag vara med hela kvällen på IRC istället. Behöver trappa ner på WoW:et! :wtf: ;) |
|
|
| Cloudburst |
| Tack för myspyset och den bra-iga musiken! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by K-PAXian
Ikväll ska jag vara med hela kvällen på IRC istället. Behöver trappa ner på WoW:et! :wtf: ;) |
Lol, funderat på att gå ut o göra nått nån gång? :p |
|
|
| CJ InterCity |
till den som spelade Carrie Skipper Time Goes By igår: JÄVLAR I MIG BRA GJORT! :eyespop: :eyespop: :eyespop: var det kanske du steve? ditt set var precis vad jag behövde för att inte somna... skånerost kaffet hjälper ju inte särskilt :toothless
ikväll missar jag ronski speed och sonorous för er gott folk, så spela riktigt skönt nu ;) |
|
|
|
|