<?
[IMG]http://www.anuga.se/images/banners/sweta_mixing_festival.jpg[/IMG]
?>
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 2) - TranceAddict Forums - Europe - Sweden
return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
SweTA mixfestival 4-7/10 2005 (v.38) - Spellistor och annat skoj! (pg. 2)
View this Thread in Original format
anuga
Oki, nice, ska pilla ihop en Banner till siggen, samt lägga ut info om detta på min musik sida :)
jofawe
Jag tänkte på det.. ska vi ha nån jingel som säger mellan alla sets vilka som spelar osv?
Braxen
quote:
Originally posted by jofawe
Jag tänkte på det.. ska vi ha nån jingel som säger mellan alla sets vilka som spelar osv?


jag har oxo tänkt lite .. :eek: .. eftersom vissa setts e typ 57min osv, ska det bara va tyst dom där 3 min till nästa sett, lr ska vi ha nån fin melodi som snurrar, typ som man kan få höra på vissa telefonsvarare haha :)

Nån jingel vore coolt å ha innan varje, men hur ska vi styra upp den isf ?
jofawe
jag tycker Laszlo ska göra dem.. han har läckrast dialekt och är den enda såvitt jag vet som har ett eget radioprogram på fm-frekvensen? :)

Btw.. slängde ihop en sida:
godkänd?

http://hem.bredband.net/b149872/sweta/index.htm
Gate 42
quote:
Originally posted by Braxen
jag har oxo tänkt lite .. :eek: .. eftersom vissa setts e typ 57min osv, ska det bara va tyst dom där 3 min till nästa sett, lr ska vi ha nån fin melodi som snurrar, typ som man kan få höra på vissa telefonsvarare haha :)

Nån jingel vore coolt å ha innan varje, men hur ska vi styra upp den isf ?


Om ett set är 57 minuter eller exakt 60 spelar väl ingen roll. Är väl bara att köra igång nästa på en gång. Dock vore det jättekul med en jingel och annonseringar av vem som spelar osv. Dock är det bara 1½ dag kvar tills det drar igång. Kanske är lite tajt om tid?
Braxen
quote:
Originally posted by Gate 42
Om ett set är 57 minuter eller exakt 60 spelar väl ingen roll. Är väl bara att köra igång nästa på en gång. Dock vore det jättekul med en jingel och annonseringar av vem som spelar osv. Dock är det bara 1½ dag kvar tills det drar igång. Kanske är lite tajt om tid?


Klart att det skulle underlätta om ens mix börjar 21.00 å inte 20.48, om man t.ex sagt åt nåra polare å lyssna in vid en tidpunkt .. :disbelief
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Braxen
Klart att det skulle underlätta om ens mix börjar 21.00 å inte 20.48, om man t.ex sagt åt nåra polare å lyssna in vid en tidpunkt .. :disbelief

Ja exakt.
Hur går det med line-up'en?
St_Andrew
Tycker steve kan vara mellanpratare eller nått :toothless
anuga
quote:
Originally posted by jofawe
jag tycker Laszlo ska göra dem.. han har läckrast dialekt och är den enda såvitt jag vet som har ett eget radioprogram på fm-frekvensen? :)

Btw.. slängde ihop en sida:
godkänd?

http://hem.bredband.net/b149872/sweta/index.htm

Håller med, Laszlo, jingel! :D

Var är SWETA siten? :) annars kan jag gör en ;)
http://sweta.anuga.se/

quote:
Originally posted by St_Andrew
Tycker steve kan vara mellanpratare eller nått :toothless

Gives us that male voice ;)
jofawe
quote:
Originally posted by anuga
Håller med, Laszlo, jingel! :D

Var är SWETA siten? :) annars kan jag gör en ;)
http://sweta.anuga.se/


Gives us that male voice ;)


är det inte http://sweta.mine.nu ??

anuga
quote:
Originally posted by jofawe
är det inte http://sweta.mine.nu ??

Jo, :) coolt funkar igen, var nere innan.
anuga
spread the word ;)
PHP:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement